اخبار
کد خبر : 6229 ۱۳۹۷/۰۴/۲۳   ۱۸:۰۱:۰۵

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی خبر داد
وصول 1850 میلیارد ریال درآمد برای استان

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 850 میلیارد ریال درآمد برای استان در سه ماه امسال وصول شده است.

به  گزارش نای قلم، داود غفار پور در جلسه ستاد تجهیز درآمد استان که به میزبانی اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی تشکیل شد، گفت: 89.7 درصد این مبلغ از محل وصول درآمدهای مالیاتی حاصل شده است.

وی افزود: از 19 میلیارد و 400 میلیون ریال درآمد مصوب رای استان در سال جاری یک هزار و 850 میلیون ریال در سه ماهه نخست سال وصول شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد رشد دارد.

به گفته مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی در این مدت اداره کل امور مالیاتی آذربایجان غربی یک هزار و 630 میلیارد ریال وصول کرده که 89.7 درصد از کل درآمد های وصولی استان را شامل می شود.

غفارپور گفت: نیروی انتظامی با 3.6 درصد، اداره کل ثبت اسناد و املاک با 3.3 درصد، اداره کل گمرک با 1.5 درصد و اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی نیز با سهم 0.6 درصد در رتبه های بعدی دستگاه های وصول کننده درآمد استان در سه ماهه نخست سال قرار دارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در ادامه از عدم تحقق بیش از 30 درصد از درآمد های استان در سه ماهه نخست سال نیز خبر داد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا