اخبار
کد خبر : 6218 ۱۳۹۷/۰۴/۲۳   ۱۰:۳۵:۵۱

مدیر شهرک های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی:
سطح گلخانه های آذربایجان غربی به مرز 1000 هکتار می رسد

 

مدیر شهرک های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: باموافقت تخصیص آب در چهار نقطه از سطح استان به اراضی موردنظر درراستای احداث مجتمع های گلخانه ای, سطح گلخانه های استان از یک هزار هکتار فراتر خواهد رفت.

به گزارش نای قلم، سعید جفایی در گفتگویی اظهار داشت: اکنون به لطف خداوند و حضور سرمایه گذاران مستعد در عرصه های گلخانه ای وابسته به شهرک های کشاورزی، قسمت وسیعی از شهرک های گلخانه ای عقد قرارداد شده و سرمایه گذاران عزیز در حال اخذ تسهیلات برای تجهیز گلخانه ها و تولید است.

مدیر شهرک های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: تاکنون 520 هکتار از اراضی سطح استان برای ایجاد شهرک های گلخانه ای تخصیص یافته که بطور کلی از پیشرفت فیزیکی 70 الی 100 درصد برخوردارند و باتخصیص آب به عرصه های پیشنهادی در ماه های اخیر و موافقت 528 هکتار در چهار نقطه از استان، سطح مجتمع های گلخانه ای از مرز 1000 هکتار فراتر خواهد رفت.

وی بیان کرد: اکنون کلیه عرصه های مجتمع های گلخانه ای شهرستانهای تکاب، نقده و مهاباد واگذار شده و برخی شهرستانها نیز در حال سرمایه گذاری و عقد قرارداد هستند.

جفایی با اشاره به وضعیت شهرک گلخانه ای سلماس تصریح کرد: تاکنون 12 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه گازرسانی و 10 میلیارد ریال نیز اخیرا برای تکمیل شبکه برق شهرک کشاورزی درشک سلماس هزینه شده و اکنون درحال طی مراحل مربوط به عقد قرارداد با سرمایه گذاران است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا