Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6214 ۱۳۹۷/۰۴/۱۷   ۲۰:۱۶:۱۲

در ارومیه صورت می گیرد؛
حذف واسطه ها در بازارچه های چند منظوره

 

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه  از توسعه بازارچه های چند منظور جهت عرضه میوه، مواد لبنی و پروتئینی و فرآورده های گوشتی در نقاط مختلف شهر ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، ولی مناف زاده در گفتگوی خبری با اعلام خبر توسعه بازارچه های چند منظور در سطح شهر، بیان کرد: در حال حاضر 15 بازارچه چندمنظور در سطح شهر ارومیه مشغول ارائه خدمات به شهروندان است که در آینده نسبت به افزایش این تعداد در نقاط مختلف شهر اقدام می شود که البته 2 بازراچه در خیابان الفت دو و رسالت در دست احداث است.

وی با بیان اینکه بازارچه های چند منظوره آتی میزبان بانوان کارآفرین خواهد بود، بیان کرد: بانوان کارآفرین  و توانمند با ارائه طرح های کارآفرین در فروش و عرضه مواد غذایی می توانند در بازارچه های چندمنظوره فعالیت کنند.

مناف زاده با اشاره به نرخ قیمت ها و نظارت بر آن در بازاراچه های چند منظوره، اظهار کرد: نظارت قیمت ها  با بازرسی و اتاق اصناف است و در صورت مواجه با افزایش قیمت در بازارچه ها با متخلفان برخورد می شود.

وی ادامه داد: در بازارچه های چک لیست های تهیه شده که بازرسان با بررسی چک لیست ها و اگر با اعلام نظر بازرسی و اتاق اصناف قیمت و سود مجازی را رعایت نکرده باشد برخورد می شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه   با بیان اینکه کیفیت انواع میوه و محصولات غذایی در بازارچه های چندمنظوره مناسب است، گفت: در بازاچه ها هدف این است واسطه ها حذف و فروشندگان مستقیم از تولید کنندگان مواد تره بار را برای فروش تحویل دهند.

وی با اشاره به طرح 2020 ارومیه، شهر ایده آل برای گردشگری، بیان کرد: برای تحقق این مهم و جذب گردشگر طرح ایجاد بازارچه های چندمنظوره مدرن در دست مطالعه است که با جذب سرمایه گذار وارد فاز اجریی می شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه  گفت: توسعه بازارچه های چندمنظور جهت عرضه میوه، مواد لبنی و پروتئینی و فرآورده های گوشتی در نقاط مختلف شهر معضل دست فروشان  و فروشندگان غیررسمی را  حذف می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا