اخبار
کد خبر : 6213 ۱۳۹۷/۰۴/۱۷   ۲۰:۱۶:۱۲

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
درخشش دختر اسکیت باز آذربایجان غربی در مسابقات دستجات آزاد کشور

 

رییس هیات اسکیت آذربایجان غربی گفت: دختر اسکیت باز آذربایجان غربی در مسابقات دستجات آزاد کشور در تهران موفق به کسب سه مدال برنز شد.

به گزارش نای قلم، سید ضیاءالدین حصاری اظهار داشت: در مسابقات اسکیت جوانان دستجات آزاد کشور که در تهران برگزار شد، یگانه پرویزی موفق به کسب سه مدال برنز شد.

وی ادامه داد: یگانه پرویزی در این مسابقات و در مواد یک هزار متر، 10 و 20 کیلومتر موفق شد سه مدال برنز را کسب کند.

رییس هیات اسکیت آذربایجان غربی افزود: در بخش یک هزار متر یگانه پرویزی با زمان 2 دقیقه و 2 ثانیه و 88 صدم ثانیه بعد از قزلکچی و کیائی و در بخش 20 کیلومتر با زمان 44 دقیقه و 38 ثانیه و 35 صدم ثانیه بعد از ملیکا منوچهری راد و سیده مهشید کیائی به مقام سوم رسید.

حصاری در خاتمه گفت: در مسابقات اسکیت سرعت دستجات آزادکشوری بانوان در رده سنی جوانان وبزرگسالان طی روزهای ۱۴و۱۵ تیرماه درمحل آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار شد.

دعوت 17 تیرانداز و مربی از آذربایجان غربی برای اردوی آموزشی استعدادیابی تیراندازی

17 تیرانداز و مربی از آذربایجان غربی برای اردوی آموزشی استعدادیابی تیراندازی توسط فدراسیون دعوت شدند.

حبیب الله قربانی سرپرست هیات تیراندازی استان گفت: فدراسیون تیراندازی برای برگزاری اردوی آموزش تخصصی استعدادیابی 14 ورزشکار و 3 مربی از استان را دعوت کرده است.

وی ادامه داد: آقایان آرشام مصریان، کیوان یوسف زاده، پویا مشک آبادی، ایاز سپهرفر، امیررضا فرجی و میلاد طالبی خانم ها فاطمه عبداللهی، شیلان مدرسی، سانیا تیموری، آیسان منصوری، محدثه علوی، فرشته صمدپور، ثنا قلی بیگ لو و ندا ارومیه پاک 14 تیرانداز استان هستند که به این اردو در تهران دعوت شده اند.

سرپرست هیات تیراندازی آذربایجان غربی افزود: مهدی حسین پور و خانم سولماز نقی لو به عنوان مربی و کاظم شیری به عنوان سرپرست این نفرات را همراهی خواهند کرد.

بدرقه قایقرانان آذربایجان غربی به بازی های آسیایی جاکارتا

قایقرانان ملی پوش استان آذربایجان غربی توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان برای حضور در اردوی آمادگی چین و بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بدرقه شدند.

با حضور دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مدیران ستادی اداره کل ورزش و جوانان و هیأت قایقرانی، محسن شادی نقده، عاقل حبیبیان و رضا قهرمانی سه قایقران ملی پوش استان و طاهر کبوتری مربی تیم ملی برای حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا بدرقه شدند.

این سه قایقران و مربی تیم ملی قرار است امروز عازم تهران شده و روز 26 تیرماه عازم برای برگزاری اردوی آمادگی تیم ملی کشور چین شوند و پس از اردویی حدود یک ماهه برای شرکت در بازی های آسیایی جاکارتا عازم اندونزی شوند.

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در مراسم بدرقه این ورزشکاران گفت: باید از تلاش ورزشکاران و درخشش آنها تشکر کنیم و امیدواریم با کسب بهترین نتیجه باعث سربلندی کشور و استان شوند و ما نیز تمام توان خود برای حمایت از آنان صورت خواهیم داد.

طاهر کبوتری مربی تیم ملی نیز گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم بهترین نتیجه را در بازی های آسیایی جاکارتا کسب کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا