اخبار
کد خبر : 6206 ۱۳۹۷/۰۴/۱۶   ۱۶:۰۰:۴۱

دبیر اجرایی نخستین جشنواره میوه‌های فصلی:
جشنواره میوه های فصلی در ارومیه برگزار می شود

 

دبیر اجرایی نخستین جشنواره میوه‌های فصلی گفت: به منظور معرفی ظرفیت های کشاورزی، توسعه صنعت گردشکری و جذب سرمایه‌گذار در آذربایجان غربی نخستین جشنواره میوه های فصلی 21 تا 29 تیرماه در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش نای قلم، ناصر رکاب در گفتگوی خبری اظهار داشت: آذربایجان غربی بویژه شهر ارومیه به عنوان قطب کشاورزی، انواع میوه‌های فصلی بخصوص در فصل تابستان را در دل خود گنجانده است و این جشنواره از 21 تا 29 تیر ماه در دهکده ساحلی و تفریحی «چی چست» برگزار می شود.

رکاب زمان بازدید از این جشنواره را ساعت 16 الی 24 اعلام و بیان کرد: در این جشنواره 150 غرفه در بخش های مختلف چون صنایع دستی، سوغات، تولیدات خانگی، میوه های فصلی و مشتقات آن به متقاضیان واگذار شده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه با اشاره به ثبت نام غرفه های نخستین جشنواره میوه های فصلی، بیان کرد: ثبت نام غرفه ها همچنان تدوام دارد و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به دبیرخانه نخستین جشنواره میوه فصلی در محل مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری واقع در میدان انقلاب -ساختمان شهرداری مرکزی به صورت حضوری مراجعه و یا با شماره تماس  33431208-044 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا