اخبار
کد خبر : 6200 ۱۳۹۷/۰۴/۱۴   ۰۹:۲۸:۴۶

شهردار ارومیه:
پروژه کلان فیبر نوری در ارومیه کلید خورد

 

پروژه فیبر نوری شهر ارومیه با امضای قراردادی فی مابین شهرداری ارومیه و شرکت ایرانسل در راستای هوشمند سازی شهر ارومیه کلید خورد.

به گزارش نای قلم، در پروژه فیبر نوری شهر ارومیه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با کمک شهرداری ارومیه ساختار زیرساخت ارتباطات ارومیه را تقویت خواهد کرد.

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در نشستی با مدیر عامل شرکت ایرانسل و هیئت همراه که با حضور صادق حسین دوستی، معاون برنامه ریزی و یاسر اسد پور، مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری ارومیه برگزار شد با اشاره به امضای قرارداد پروژه فیبر نوری شهر، بیان کرد: شهرداری ارومیه با مشارکت ایرانسل با اجرای پروژه فوق در راستای تحقق شهر هوشند قدم بر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پروژه فیبر نوری شهر ارومیه در 67 کیلومتر اجرا می شود، بیان کرد: پروژه فوق با صرف اعتباری  بیش از 40 میلیارد تومان در طول مدت  یک سال اجرا خواهد شد و بزودی نیز طرح وارد فاز اجرایی می شود.

حضرت پور با اشاره به اینکه برای تحقق شهرهوشمند باید امکانات زیرساختی را توسعه داد تا شهروندان از خدمات الکترونیک بهره کافی را ببرند، افزود: شهرداری ارومیه در تلاش است در این زمینه گام برداد تا 123 نوع خدمتی که به مردم ارائه می دهد درآینده بصورت الکترونیک باشد.

در این نشست محمد حضرت پور شهردار ارومیه، اقدامات شرکت ایرانسل در خدمات دهی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر ضریب پوشش نفوذ ایرانسل در شهر ارومیه 98 درصد است که به 100 درصد می رسد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه فیبر نوری شهر ارومیه در راستای تحقق درامدهای پایدار برای مدیریت شهری گام بر می داریم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا