اخبار
کد خبر : 6191 ۱۳۹۷/۰۴/۱۲   ۲۱:۵۲:۰۶

توسط استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان انجام گرفت؛
پیگیری تجهیز و ساخت پروژه های عرصه سلامت در آذربایجان غربی

 

راهکارهای لازم برای پیگیری تجهیز و ساخت پروژه های عرصه سلامت استان توسط استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در تهران مورد بحث قرار گرفت .

به گزارش نای قلم، تجهیز پروژه های توسعه مراکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) و شهید مطهری ارومیه و همچنین اعتبارات تکمیل پروژه های بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جامع زنان ارومیه، بیمارستان آیت الله خویی و بیمارستان تکاب از جمله مواردی بودند که مورد بررسی قرار گرفتند و مقرر شد پیگیری های لازم از مسوولان ذیربط کشوری توسط استاندار آذربایجان غربی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان انجام گیرد .

این دیدار و جلسه مهم نشان از اهتمام جدی هر دو مسئول به عنوان مقام عالی استان و مقام ارشد عرصه سلامت استان بر تکمیل و راه اندازی پروژه ها و ارائه خدمت به مردم استان دارد و رضایت مردم و رفع آلام بیماران هدف اصلی خادمان مردم است .

گفتنی است با مدیریت جهادی انجام گرفته در عرصه سلامت استان شاهد اجرای پروژه های زیرساختی عظیم بهداشتی و درمانی هستیم و عزم راسخی که در استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی برای تکمیل و راه اندازی این پروژه ها دیده می شود نویدبخش آینده ای روشن برای سلامت مردم آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا