اخبار
کد خبر : 6183 ۱۳۹۷/۰۴/۱۰   ۲۱:۱۹:۴۷

رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه:
میدان فعلی میوه و تره بار شهر ارومیه پاسخگوی نیاز شهروندان است

 

رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه اعلام کرد: در حال حاضر میدان فعلی میوه و تره بار شهر ارومیه پاسخگوی نیاز شهروندان است.

به گزارش ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ولی مناف زاده با بیان اینکه چشم‌انداز آتی سازمان انتقال میدان میوه و تره بار به خارج از محدوده شهری است، بیان کرد: بدین منظور زمینی به مساحت 50 هکتار در جاده شهید کلانتری برای ساخت میدان در نظر گرفته شده  است که  در مراحل روند اداری و پیگیری است.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت میدان کنونی در صورت ساخت میدان جدید چه خواهد شد، بیان کرد: با ساخت میدان جدید وجود دو میدان و فعالیت آن همزمان موازی کاری است که با انتقال، میدان فعلی جهت ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در نظر گرفته می شود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل مزاحم شهری و فرآوردهای کشاورزی شهرداری ارومیه با اشاره به توسعه میدان میوه و تره بار فعلی، بیان کرد: با توجه به اینکه میدان در سال های اخیر توسعه یافته که در شرایط کنونی نیاز به توسعه نیست و پاسخگوی نیاز شهروندان است.

وی بیان کرد: در حال حاضر 202 غرفه بصورت دائمی و فصلی در میدان و میوه تره بارشهر ارومیه مشغول به ارائه خدمات است و 22 غرفه نیز بزودی احداث می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا