اخبار
کد خبر : 6176 ۱۳۹۷/۰۴/۰۹   ۲۲:۱۷:۳۸

مسئول مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی:
حقوق بشر آمریکایی استوار بر پایه ظلم است

 

مسئول مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی، حقوق بشر آمریکایی را استوار بر پایه زورگویی، ظلم، تجاوز، ترور و پایمال کردن حقوق ملت‌ها عنوان کرد.

به گزارش نای قلم، مصطفی قلیزاده علیار در ویژه برنامه محفل طنز "حقوق بشر آمریکایی" اظهار داشت: حقوق بشر حربه آمریکا به نام عدالت و حقوق بشر اما برای انجام جنایت است.

وی حقوق بشر آمریکایی را حقوق به شر آمریکا ذکر کرد و افزود: آمریکایی ها تنها در جایی که منافع خود و کشورهای سلطه گر تامین شود، دم از حقوق بشر می زنند اما در حقیقت اعتقادی به حقوق مردم ندارند.

قلیزاده علیار با بیان اینکه حقوق بشری که آمریکا مطرح می کند تنها یک حربه برای کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: آمریکا حقوق بشر را دستمایه سلطه غیرقانونی خود بر سرنوشت ملت های جهان قرار می دهد و بی رحمانه از نام و عنوان حقوق بشر در راستای امیال و آمال غیرقانونی و فریبکارانه خود استفاده می کند، به طوری که امروز شاهد هستیم این کشور در کشورهای اسلامی چه جنایت هایی انجام داده است و خبری از حقوق بشر نیست.

مسئول مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری استان با اشاره به اینکه همه ما باید برای افشای ماهیت واقعی آمریکا بسیج شویم و بگوییم که آمریکا پشت این حقوق بشری که مطرح می کند چه جنایت هایی را انجام داده است و انجام می دهد، از رسانه ها، نویسندگان و هنرمندان خواست تا تمام توان خود را برای آشنایی افکار عمومی با جنایت های آمریکا به کار گیرند.

وی متذکر شد: بمباران شیمیایى سردشت یکى از نقاط تاریک تاریخ است که حمایت مدعیان حقوق بشر از اقدامات تروریستى و انفعال نهادهاى بین‌‌المللى را در این زمینه نشان مى‌‌دهد، با گذشت بیش از سه دهه از بمباران شیمیایى دشمن بعثى، هنوز فجایع ناشى از آن التیام نیافته و آثار مصیبت‌‌بار آن را نمى‌‌توان فراموش کرد.

قلیزاده علیار یادآور شد: شاعرانی از کشورهای همسایه آذربایجان و عراق نیز سروده های خود را در زمینه حقوق بشر آمریکایی به مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری استان ارسال کرده اند که نشان دهنده ماهیت پلید و فاسد رژیم امریکا در این کشورهاست.

پخش چهار کلیپ در خصوص ماهیت و مصادیق حقوق بشر آمریکایی و تجلیل از تعدادی از شاعران ارومیه از برنامه های جنبی ویژه برنامه محفل طنز "حقوق بشر آمریکایی" بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا