اخبار
کد خبر : 6175 ۱۳۹۷/۰۴/۰۹   ۲۲:۱۷:۳۸

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی:
مبنای آمریکا با جنایت پایه‌گذاری شده است

 

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با بیان اینکه مبنای آمریکا با جنایت پایه‌گذاری شده است، گفت: کشورهای استکباری، حقوق بشر را دستاویزی برای انجام ظلم و جنایت های خود قرار داده اند.

به گزارش نای قلم، احد هوشمند در ویژه برنامه محفل طنز "حقوق بشر آمریکایی" اظهار داشت: آمریکایی ها جنایت های زیادی را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کردند که بسیاری از آنها برگرفته از همین نگاه های آنها به حقوق بشر است.

وی سپس ادامه داد: حمله آمریکا به هواپیمایی مسافربری ایران، ترورهای کوری که در کشور ما در سال های 59 و 60 انجام شد و بمباران شیمیایی سردشت نمونه ای از جنایات آمریکایی ها هستند که در مجموع طنزی را به نام حقوق بشر آمریکایی ساخته است.

هوشمند عنوان کرد: آمریکایی ها در حالی حرف از حقوق بشر می زنند که کوچک ترین حق بشر را رعایت نمی کنند.

رئیس حوزه هنری آذربایجان غربی با اشاره به فرمایش حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه نباید حق را با اشخاص شناخت بلکه باید اشخاص را با حق بشناسیم، خاطرنشان کرد: در این زمینه آنچه اهمیت دارد این است که ما چقدر حق را شناختیم و در شناساندن حق موفق بودیم، برای حقیقت چه شاخص هایی را تبلیغ کردیم و چگونه هنر را سراغ آن فرستادیم، شاخص های حق و ناحق را چگونه در اذهان عمومی جاسازی کردیم؟

وی بازشناساندن حقوق بشر و بررسی عملکرد آمریکا در این موضوع که همواره داعیه‌دار آن است، را از وظایف هنرمندان و شاعران عنوان کرد و افزود: اهل هنر و فرهنگ استان باید تمام تلاش خود را به کار بندند تا با استفاده از ابزار فرهنگ و هنر افشاگر واقعی چهره آمریکا باشند و به این واسطه ادعای مدعیان دروغین حقوق بشر یعنی آمریکا و هم‌پیمانان را پوچ و عبث اعلام کنند.

هوشمند با بیان فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هنر بهترین ابزار برای بیان و انتقال مفاهیم است، ابراز امیدواری کرد که به همت هنرمندان و اهل قلم هرچه بهتر موضع حقوق بشر آمریکایی شناسانده شود.

پخش چهار کلیپ در خصوص ماهیت و مصادیق حقوق بشر آمریکایی و تجلیل از تعدادی از شاعران ارومیه از برنامه های جنبی ویژه برنامه محفل طنز "حقوق بشر آمریکایی" بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا