اخبار
کد خبر : 6174 ۱۳۹۷/۰۴/۰۹   ۲۲:۱۷:۳۸

عصر امروز؛
ویژه برنامه محفل طنز "حقوق بشر آمریکایی" در ارومیه برگزار شد

 

ویژه برنامه محفل طنز "حقوق بشر آمریکایی" به همت حوزه هنری آذربایجان غربی و مشارکت موسسه چندمنظوره فرهنگی-هنری آبان در ارومیه برگزار شد.

به گزارش نای قلم، در این مراسم شاعران شهرستان ارومیه به زبان های فارسی، ترکی و کردی سروده های خود را در خصوص حقوق بشر آمریکایی قرائت کردند.

مدیرمسوول موسسه فرهنگی-هنری آبان با بیان سخنانی گفت: با توجه به لزوم فعالیت بیشتر در این استان به خاطر کم کاری های گذشته و نیاز جامعه امروزی که در دوران تعامل و تقابل فرهنگی هستیم ما را بر آن داشت تا گامی در این راستا برداشته و خدمت رسانی به مردم منطقه را در عرصه فرهنگی انتخاب کنیم.

اسفند فاسونیه چی افزود: این موسسه از سال 89 در زمینه کاری خدمات حوزه نشر شروع به کار کرده است.

وی افزود: این موسسه سعی دارد تا خدمات مناسبی از قبیل مشارکت در برگزاری همایش ها، سمینارها و همکاری در برپایی نمایشگاه و جشنواره های فرهنگی-هنری، برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در زمینه مقاله نویسی، داستان نویسی، ویراستاری، و ...را به سرانجام برساند.

به گفته فاسونیه چی، این موسسه همچنین طراحی و برگزاری دوره های آموزشی، مهارتی، فرهنگی و هنری، برگزاری جلسات در خصوص معرفی، بررسی و نقد کتاب و برگزاری نشست های فرهنگی، ادبی و شعر و دوره های آموزش کوتاه مدت، قصه گویی، نویسندگی که در استان مهجور بوده را گنجانده است.

پخش چهار کلیپ در خصوص ماهیت و مصادیق حقوق بشر آمریکایی و تجلیل از تعدادی از شاعران ارومیه از برنامه های جنبی ویژه برنامه محفل طنز "حقوق بشر آمریکایی" بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا