اخبار
کد خبر : 6169 ۱۳۹۷/۰۴/۰۸   ۲۱:۰۹:۳۸

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی هشدار داد
رتبه 22 آذربایجان غربی از لحاظ شیوع مواد مخدر

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی از لحاظ شیوع مواد مخدر در رتبه 22 کشور قرار دارد، این درحالی است که استان در سال 1390 از لحاظ میزان آلودگی به مواد مخدر و شیوع آن در رتبه چهارم قرار داشت.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی در گفتگویی اظهار داشت: در پنج سال گذشته 50 تن پیش ساز مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: این پیش سازهای مواد مخدر صنعتی از مرزهای استان های آذربایجان غربی و کردستان وارد کشور شده بود.

اصلانی اضافه کرد: در حال حاضر 90 درصد مواد مخدر کشف شده در کشور، در مرز و حاشیه مرزها صورت می گیرد و تنها 10 درصد آن در داخل استان ها کشف می شود اما اقدامات انجام شده در گمرکات برای کنترل فعالیت سودجویان مواد مخدر کافی نیست و کنترل گمرکات به لحاظ پیچیدگی فعالیت ها، مستلزم بهره گیری از امکانات مناسب فنی است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته بیش از سه تن مواد مخدر در مرزهای استان و بیش از یکهزار و 300 کیلوگرم نیز با همکاری پلیس بین المللی در خارج از مرزهای کشور کشف و ضبط شد.

وی افزود: این درحالی است که استان در سال 1390 از لحاظ میزان آلودگی به مواد مخدر و شیوع آن در رتبه چهارم قرار داشت.

اصلانی افزود: فعالیت های فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در راستای مبارزه با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در داخل مرزهای کشوردر سه محور برخورد با معتادان متجاهر، خرده فروشان و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر انجام می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا