اخبار
کد خبر : 6166 ۱۳۹۷/۰۴/۰۷   ۲۲:۳۲:۳۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:
ادارات دولتی موظفند برق مصرفی را کاهش دهند

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بر کاهش حداقل ۱۰ درصد برق مصرفی ادارات دولتی تاکید کرد .

به گزارش نای قلم، اکبر حسن بکلو در گفتگوی خبری اظهار داشت: هشت درصد مصرف برق متعلق به مشترکان اداری است لذا به منظور تحقق سهمیه کاهش پیک، مشترکین اداری دیماندی به طور متوسط ۱۶ درصد و کل مشترکان اداری نیز به طور متوسط ۱۰ درصد از توان را کاهش دهند .

وی ادامه داد: مطابق دستورالعمل‌های شرکت توانیر مشترکان اداری دیماندی در صورت عقد تفاهم نامه همکاری در طرح های پاسخگویی بار با این شرکت و کاهش حداقل ۱۰ درصد دیماند مصرفی در ساعات اوج بار نسبت به چهار ساعت قبل، می توانند از پاداش همکاری استفاده کنند.

حسن بکلو در ادامه به ارائه توصیه هایی در این خصوص پرداخت و افزود: در راستای مدیریت مصرف، روشنایی نصف لامپ‌های موجود در ساختمان‌های اداری به ویژه در ساعات اوج بار خاموش شود و یا از سرپیچ چراغ شل شود همچنین سیستم سرمایشی در ساعات اوج بار روز خاموش شود و یا با حداقل مصرف به کار گرفته شوند.

وی با تاکید به بکارگیری کلیه مولدهای برق اضطراری ادارات به نحو مطلوب در ساعات اوج بار از مسئولان ادارات استان خواست ضمن تعویض و تبدیل تمام لامپ های موجود پرمصرف و نیمه سوخته با لامپ های ال ای دی و پربازده، جهت کاهش مصرف برق سالن های همایش، جلسات و همایش های اداری را قبل از ساعت ۱۱ برگزار کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا