Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6161 ۱۳۹۷/۰۴/۰۶   ۱۶:۱۳:۳۴

امروز؛
مجمع عمومی خانه مطبوعات آذربایجان غربی به حد نصاب نرسید

 

مجمع عمومی عادی سالیانه خانه مطبوعات آذربایجان غربی برای انتخاب بازرسان در نوبت اول به حد نصاب نرسید.

به گزارش نای قلم، با توجه به تعداد 171 نفر عضو خانه مطبوعات استان باید 89 نفر در این مجمع حضور می یافتند که به دلیل حضور 52 نفر این مجمع تمدید و به 23 تیرماه موکول شد.

با وجود اینکه اطلاع رسانی ها از طریق گروه های تلگرامی، پیامک و تماس تلفنی با اعضای خانه مطبوعات استان به خوبی صورت گرفته بود اما همکاران در این موضوع  سهل انگاری کردند.

در ادامه جلسه اعضای خانه مطبوعات استان به بیان مسایل و مشکلات، پیشنهادات و نقطه نظرات خود در راستای بهبود عملکرد خانه مطبوعات، ارتقای سطح رسانه ها و ساماندهی هرچه بهتر فضای رسانه ای استان و مسائل خبرنگاران پرداختند.

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات نیز گزارشی از عملکرد خانه مطبوعات در طول یکسال گذشته ارائه دادند و ضمن استماع پیشنهادات مطرح شده نسبت به پیگیری آنها قول مساعد دادند.

در استان آذربایجان غربی 150 مجوز نشریه اعم از مکتوب و مجازی صادر شده است که از این تعداد 86 نشریه فعال هستند.

در استان آذربایجان غربی، 2 مورد روزنامه، 37 مورد هفته نامه، 24 مورد ماهنامه، 2 مورد دوماهنامه، 9 مورد فصلنامه، پنج مورد دو فصلنامه و 42 مورد پایگاه خبری و شش مورد نشریه الکترونیک فعال است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا