اخبار
کد خبر : 6155 ۱۳۹۷/۰۴/۰۵   ۲۲:۲۹:۵۱

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه:
۱۱ هزار داوطلب کنکور سراسری در دانشگاه ارومیه رقابت می کنند

 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه با اشاره به شرکت ۱۱۲۶۹ نفر داوطلب کنکور سراسری در حوزه دانشگاه ارومیه، گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۱۴۱ داوطلب زن و ۶۱۲۸ داوطلب مرد در این حوزه رقابت خواهند کرد.

به گزارش نای قلم، علیرضا مظفری در گفتگویی با اشاره به شرکت ۱۱۲۶۹ نفر داوطلب کنکور سراسری در پنج گروه آزمایشی در حوزه دانشگاه ارومیه گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۱۴۱ داوطلب زن و ۶۱۲۸ داوطلب مرد در این حوزه رقابت خواهند کرد.

وی بیان داشت: کنکور سراسری ۱۳۹۷ در شهر ارومیه و ۱۴ شهرستان دیگر استان برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارومیه مطرح کرد: این آزمون ملی به مدت دو روز در دو نوبت صبح و عصر در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه برگزار می‌شود که داوطلبان دانشگاه ارومیه، در سه حوزه ساختمان زریاب خویی و دانشکده‌های دامپزشکی و علوم به رقابت می‌پردازند. 

وی گفت: از داوطلبانی که در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، فنی، هنر، علوم تجربی، زبان‌های خارجی و علوم انسانی در این آزمون شرکت می‌نمایند درخواست نمود: برای حضور در جلسه آزمون، علاوه بر کارت شرکت در جلسه آزمون، کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار نیز به همراه داشته باشند.

مظفری تصریح کرد: کارت ورود به جلسه از روز یکشنبه سوم تیرماه در سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان در صورت مغایرت در کارت ورود به جلسه با مشخصات خود و یا نواقص در کارت می‌بایست به باجه رفع نقص که در پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه واقع در خیابان شهید بهشتی روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۵ و ششم تیرماه تشکیل خواهد شد مراجعه نمایند ضمناً ساعت کار باجه رفع نقص صبح از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲ و بعد از ظهر از ساعت ۱۴ الی ۱۸ است.

همچنین این باجه در روز‌های پنج شنبه و جمعه از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۵ جهت رفع نقص باز خواهد بود.

شایان ذکر است، داوطلبان می‌توانند از سرویس‌های پولی دانشگاه که در ابتدای خیابان رازی (شهر) مستقر خواهد بود و به صورت رفت و برگشت می‌باشد جهت رفت و آمد استفاده کنند.

گفتنی است، زمان بسته شدن درب‌ها در نوبت صبح ساعت ۷:۳۰ و در نوبت عصر ساعت ۱۵ خواهد بود.

لازم به ذکر است: اعلام نتایج اولیه، دهه دوم مرداد ۹۷ به صورت کارنامه بوده و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا