Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 615 ۱۳۹۴/۰۶/۲۴   

برای دستیابی به اهداف نظام بايد حاشیه ها کنار گذاشته شود

* دستیابی به توافق هسته ای کار مهمی است که به راحتی حاصل نشد

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای تحقق و دستیابی به اهداف نظام بايد حاشیه ها کنار گذاشته شود.

به گزارش ناي قلم، عثمان احمدی در گفت‌وگويي اظهار كرد: همگرایی بیش از پیش دولت و مجلس نیاز امروز فضای سیاسی کشورمان برای نیل به اهداف نظام است.

وي افزود: تحقق و دستیابی به اهداف نظام در گرو وحدت، همدلی و همگرایی دولت و مجلس شورای اسلامی میسر بوده و برای دستیابی به آن باید توجه به حاشیه ها کنار گذاشته شود.

به گفته عثماني هماهنگی و تعامل بیشتر بین دولت و مجلس به توسعه همه جانبه کشور شتاب بخشیده و پیشرفت آن را محسوس تر می کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تقدیر از اقدامات دولت تدبیر و امید از زمان روی کار آمدن آن تاکنون گفت: دستیابی به توافق هسته ای کار مهمی است که به راحتی حاصل نشد.

احمدی افزود: تیم مذاکره کننده مورد اعتماد مردم ، دولت و رهبری هستند و تمام تلاش خود را در جهت حفظ حقوق مسلم ملت ایران به کار بستند و اگر اختلافاتی نیز در این زمینه وجود دارد ، باید با همدلی و همزبانی مد نظر رهبر معظم انقلاب برطرف شود.

وی اظهار امیدواری کرد با رسیدن به این توافق شاهد تحرک کشور در تمام عرصه های داخلی و بین المللی به ویژه در بحث اقتصاد کشور خواهیم بود.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا