اخبار
کد خبر : 6148 ۱۳۹۷/۰۴/۰۳   ۲۲:۰۷:۱۹

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی:
شهرداری ارومیه به تعهدات خود عمل نکند حساب‌های بانکی اش توقیف می‌شود

 

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: اگر شهرداری ارومیه به تعهدات بیمه‌ای خود عمل نکند حساب‌های بانکی اش توقیف می‌شود.

به گزارش نای قلم، ‌مقصود مقدمی کیا امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیشترین حجم از مطالبات ۲۲۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی به شهرداری ارومیه تعلق دارد.

وی افزود: طبق توافقات به عمل آمده شهرداری ارومیه در ازای بدهی که به تامین اجتماعی دارد دو قطعه زمین در بلوار امام علی و خیابان عمار واگذار کرده که در مراحل نهایی واگذاری قرار دارد. ولی متاسفانه این دو قطعه زمین ۲۰ درصد بدهی شهرداری را شامل می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی تصریح کرد: شهرداری ارومیه نسبت به توافقات دو طرفه متعهد نبوده و با علم به اینکه میدانیم آن‌ها نیز مشکلات اقتصادی دارند، ولی اگر به تعهدات بیمه‌ای شان عمل نکنند مجبوریم ماده ۵۰ را که همانا توقیف تمام حساب‌های بانکی است اعمال کنیم.

مقدمی کیا با اشاره به بخشودگی جرائم کارفرمایان گفت: کارفرمایان تا تاریخ دهم تیر ماه فرصت دارند تا بیمه و بدهی‌های خود را پرداخت کنند.

وی افزود: کارفرمایان مکلف هستند که حق بیمه و لیست را به موقع به سازمان تامین اجتماعی تحویل دهند، و در غیر این صورت جریمه می شوند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا