اخبار
کد خبر : 6145 ۱۳۹۷/۰۴/۰۳   ۲۰:۱۷:۰۶

مدیرکل وقت تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی :
مجاهدت های حجت الاسلام حسنی از ذهن ها فراموش نمی شود

 

مدیرکل وقت تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: یاد، خاطره، تلاش ها و مجاهدت های حجت الاسلام حسنی هیچگاه از ذهن ها فراموش نمی شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام سید محمد فخری امروز در ششمین محفل خاطره که به مناسبت چهلمین روز درگذشت مجاهد نستوه حجت الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی در محل تالار مهدیه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مرحوم حاج آقا حسنی عاشق مردم بود و در طول عمر بابرکت خود همواره به فکر رفع مشکلات مردم بود.

وی با اشاره به ویژگی های حجت الاسلام حسنی اظهار کرد: برای مردم استان آشکار و روشن است که ایشان با صداقت ، ظرافت روحی و غیرت دینی که دارند برای امنیت منطقه تلاش های بسیاری را انجام داده اند.

مدیرکل وقت تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه روحیه انسان در نتیجه اخلاص، تلاش و فعالیت روحی و فکری است که وسعت پیدا می کند، تصریح کرد: حسنی یک روحانی بابصیرت، آگاه به مقتضیات زمان و روشن‌ضمیر بود که در یک برهه زمانی خاص تشخیص داد همه دوستداران اهل بیت، عصمت و طهارت (ع) باید مسلح شوند تا اینکه بتوانند در مقابل طاغوت زمان ایستادگی کنند.

فخری با بیان اینکه در همه این سال‌ها با وجودی که کهولت سن بر وی چیره شده بود ولی در همه محافل و اماکن و اجتماعات مردمی از حجت الاسلام غلامرضا حسنی به نیکی یاد می‌شد، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب نیز با عنوان «مجاهد نستوه» به معنای واقعی کلمه حق مطلب را ادا کردند.

به گفته فخری، مرحوم حسنی در طول زندگی خود تلاش داشت در خط ولایت فقیه بوده و مردم را به دفاع از حریم ولایت و انقلاب دعوت می کرد.

ششمین محفل خاطره به همت حوزه هنری آذربایجان غربی و با مشارکت تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جبهه فعالان فرهنگی، سپاه شهدا، سپاه ارومیه، صدا و سیمای مرکز استان، کارگروه عصر خاطره، شورای شهر ارومیه، شهرداری، بسیج هنرمندان، بسیج رسانه و با حضور فرهیختگان، اصحاب قلم و رسانه، اباذری، بیت مرحوم حسنی برگزار شد.

قرائت شعر در وصف دلاوری ها، شجاعت ها و چهره مردمی امام جمعه سابق ارومیه توسط علی محمدیان، محمد میلانی، سید نعیم موسوی، باباعلی جوانمرد، سید تیمور جامعی و سید حیدر علی آران از دیگر قسمت های ششمین محفل خاطره مجاهد نستوه بود .

در پایان این برنامه از حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم اباذری، بهمن بهرام پور و مصطفی قلیزاده علیار از طرف بیت حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی، حوزه هنری آذربایجان غربی و سپاه شهدای استان تقدیر شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا