Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 614 ۱۳۹۴/۰۶/۲۴   

هم‌افزایی مردم با دولت نتایج بزرگی را به دنبال دارد

* دولت در شرایط سختی سکان مدیریت کشور را برعهده گرفته است

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: همدلي و هم‌افزایی مردم با دولت نتایج بزرگی را به دنبال دارد.

به گزارش ناي قلم، محمدقسیم عثمانی در گفت‌وگويي اظهار كرد: برای رسیدن به جایگاه والای بین‌المللی و رساندن ملت ایران به اعتلای فرهنگی و اقتصادی باید بین دولت و ملت همدلی، همگرایی، هم‌زبانی و هم افزایی وجود داشته باشد.

وي افزود: دولت تدبیر و امید با هم افزایی ظرفیت‌های ملت و دولت، نوید بخش توسعه و پیشرفت متوازن و همه جانبه مناطق مختلف کشور خواهد بود.

عثمانی ادامه داد: دولت در شرایط سختی سکان مدیریت کشور را برعهده گرفته است چرا که تحریم‌هایی که توسط نظام سلطه بر ما تحمیل شده بود، مشکلاتی را در بخش خارجی و سیاست‌های بین‌الملل به وجود آورد.

وی در خصوص برجام و توافق هسته ای افزود: توفیقات و توافقاتی که در بحث هسته ای با حمایت رهبر فرزانه انقلاب و تدبیر دولت اتفاق افتاد که آثار عینی آن در آینده بیشتر لمس خواهد شد.

نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از برنامه‌هایی که توافق هسته ای به دنبال دارد این است که چنانچه منابع اصلی را که حدود 90 میلیارد دلار است، آزاد شود رکود در بازار کشور از میان برداشته خواهد شد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا