اخبار
کد خبر : 6129 ۱۳۹۷/۰۴/۰۱   ۱۹:۰۹:۱۳

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه:
نخستین جشنواره میوه های فصلی در شهر ارومیه برگزار می شود

 

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه از برگزاری نخستین جشنواره میوه های فصلی از 20 لغایت 26 تیرماه در محل دهکده ساحلی چی چست به همت شهرداری خبر داد.

به گزارش نای قلم، ناصر رکاب در گفتگوی خبری با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره میوها ی فصلی، بیان کرد: نخستین جشنواره میوه های فصلی با هدف جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی،  توسعه صنعت گردشگری و معرفی انواع محصولات بومی تابستانی، حفظ و نشان دادن آداب و رسوم منطقه به گردشگران داخلی و خارجی از اهداف شاخص جشنواره عنوان کرد.

وی با تاکید براینکه خودکفایی در برگزاری نخستین جشنواره میوه های فصلی به مانند سایر جشنواره ها اولویت اصلی شهرداری ارومیه است، گفت: جشنواره میوه های فصلی به مانند  سایر جشنواره ها باعث ایجاد درآمد برای شهرداری ارومیه و خودکفایی در اجرای جشنواره می شود و برگزاری جشنواره هیچ گونه هزینه ای بر دوش شهرداری ارومیه تحمیل نخواهد کرد.

رکاب افزود: تمام هزینه های  جشنواره و درآمد آن  از محل اسپانسر و واگذاری غرفه ها تامین می شود و مبلمان فضای جشنواره از تولیدات بومی مدیریت شهری ارومیه است.

وی عنوان کرد: در این جشنواره نیز، غرفه های متعددی در بخش های مختلف چون صنایع دستی، سوغات، تولیدات خانگی، ایجاد و به متقاضیان واگذار شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا