Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 6127 ۱۳۹۷/۰۴/۰۱   ۱۹:۰۶:۰۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی:
قاچاقچیان سیگار و خشکبار 3.2 میلیارد ریال جریمه شدند

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: قاچاقچیان سیگار و خشکبار در استان به پرداخت سه میلیارد و 218 میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش نای قلم، محمد اقوامی در گفتگوی خبری اظهار داشت: ماموران گروهان مرزی شهید ضیائی شهرستان ارومیه در بازرسی از خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت مشکوک و با تعقیب و بازرسی آن یک میلیون و 49 هزار نخ انواع سیگار قاچاق را کشف و پرونده را به تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه ارسال کردند.

وی اضافه کرد: شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز شهرستان ارومیه متهمان را به ضبط محموله قاچاق و پرداخت یک میلیارد و 561 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

اقوامی بیان کرد: همچنین در ایست بازرسی شهید کلانتری ارومیه از 2 دستگاه خودروی وانت سایپا، 695 کیلوگرم پسته و یک هزار و 650 باکس سیگار خارجی قاچاق کشف و پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی ارومیه ارجاع شد.

وی ادامه داد: شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز شهرستان ارومیه، قاچاقچی را به ضبط کالا و پرداخت یک میلیارد و 657 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام /


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا