اخبار
کد خبر : 6117 ۱۳۹۷/۰۳/۳۰   ۲۱:۲۴:۴۴

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد؛
توانمندسازی موسسات قرآنی در سال جاری

 

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، توانمندسازی موسسات قرآنی را از برنامه های اولویت دار سازمان تبلیغات اسلامی استان در سال جاری اعلام کرد.

به گزارش نای قلم، سجاد جعفرزاده در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در این راستا دوره توانمندسازی مدیران موسسات قرآنی در استان برگزار می شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی که با موضوع اخلاق و رفتارهای قرآنی در حوزه مدیریتی، آشنایی مدیران با قوانین و مقررات اداری، اولویت سنجی و خلاقیت، نوآوری و نیز بررسی مفاهیم و آموزه های قرآنی برگزار می‌شود مدیران با شیوه های مدیریت موسسات قرآنی بیش از پیش آشنا می شوند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۵۰ مرکز قرآنی شامل موسسات، خانه های قرآنی شهری و روستایی در استان فعال است.

وی افزود: در این موسسات سالانه بیش از ۱۰ هزار نفر تحت آموزش های مختلف حفظ، ترتیل، صحیح خوانی و قرائت قرآنی قرار می گیرند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری مراسم جمع خوانی قرآن در ماه مبارک رمضان سال جاری در سطح استان گفت: برگزاری ۳۰ محفل انس با قرآن، 10 دوره تفسیر بینات، ۶۰ جلسه برنامه تفسیر قرآن، ۱۵ دوره تفسیر زندگی با قرآن و برگزاری ۸۰۰ گفتمان دینی با هدف مرجع سازی از جمله برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی در سال گذشته بود.

داداش زاده ادامه داد: حدود ۲۰ هزار نفر از مردم استان از محافل انس با قرآن بهره مند شدند که برای حمایت از این محافل انس با قرآن مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به هر محفل انس از سوی این اداره کل اختصاص داده شد.

به گفته وی در دهه فجر سال گذشته هشت هزار جلد قرآن کریم در مناطق روستایی و حاشیه نشین استان توزیع شده است.

رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی همچنین افزود: همزمان با شروع تابستان در ارومیه و سطح استان دوره استعدادیابی قرآنی با هدف ترویج آموزه های قرآنی برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا