اخبار
کد خبر : 6090 ۱۳۹۷/۰۳/۲۴   ۱۰:۵۳:۱۴

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
لوازم آشپزخانه قاچاق و مرفین در مهاباد کشف شد

 

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: انواع لوازم آشپزخانه قاچاق و 41 کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین در مهاباد کشف شد.

به گزارش نای قلم، رضا ظهیریان در گفتگویی در ارتباط با کشفیات قاچاق انجام شده در مهاباد اظهار کرد: در این راستا ماموران پاسگاه انتظامی دارلک این شهرستان در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری یک دستگاه سواری سمند را به احتمال حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی با بیان اینکه پس از توقف خودرو و طی بازرسی‌های به عمل آمده از آن 41 کیلوگرم مواد مخدر از نوع مرفین کشف شد، ادامه داد: سمند مورد نظر نیز در این راستا توقیف و به پارکینگ فرستاده و فرد راننده نیز به عنوان متهم حمل این مواد مخدر با تشکیل پرونده مقدماتی راهی زندان شد.

فرمانده انتظامی مهاباد با اشاره به کشف لوازم خانگی قاچاق در مهاباد عنوان کرد: پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در یکی از محورهای خروجی مهاباد یک دستگاه وانت نیسان را با احتمال حمل کالای قاچاق متوقف کردند و با بازرسی انجام داده از آن انواع لوازم خانگی و آشپزخانه به ارزش 500 میلیون ریال کشف کردند.

کشف 2 هزار لیتر گازوئیل در مهاباد

وی با بیان اینکه یک قاچاقچی در مهاباد در ارتباط با دپوی سوخت قاچاق دستگیر شد، تصریح کرد: این عملیات پس از آن صورت گرفت که یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و از دپوی انواع مواد سوختی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر ستان خبر داد.

ظهیریان با بیان اینکه با انجام اقدامات پلیسی و کسب اطلاعات محل دپوی مورد نظر شناسایی شد، افزود: سرانجام با کسب مجوز قضایی، بازرسی از این مکان صورت گرفت و در طی آن 2 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع گازوئیل کشف و همگی آنها با دستور مراجع ذی‌صلاح ضبط و راهی انبار شدند.

3 هزار قلم انواع مواد غذایی قاچاق در ارومیه کشف شد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: 2 هزار و 900 قلم انواع مواد غذایی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در ارومیه کشف شد.

حسین صمدپور در گفتگویی با اشاره به کشف انواع مواد غذایی در ارومیه اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در حال انجام وظیفه مبنی بر کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در یکی از محورهای خروجی ارومیه بودند که به احتمال حمل کالای قاچاق به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و اقدام به متوقف ساختن آن کردند.

وی با بیان اینکه خودروی مذکور پس از توقف مورد بازرسی قرار گرفت، عنوان کرد: در بازرسی از  این خودرو ۲ هزار و ۹۰۰ قلم انواع مواد غذایی قاچاق با ارزش ۳۰۰ میلیون ریال کشف و با دستور مراجع قضایی همه این کالاهای قاچاق ضبط و به انبار نیروی انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه خودروی مذکور در این ارتباط توقیف شد و تا اطلاع بعدی اجازه تردد در سطح شهر را نخواهد داشت، اضافه کرد: در ارتباط با پرونده مواد غذایی قاچاق یک نفر متهم شناخته و به وسیله نیروهای انتظامی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه چندی پیش تعدادی از شهروندان با مراجعه به کلانتری‌های سطح ارومیه و اقدام به پر کردن فرم شکایتی مبنی بر سرقت از خودروها و خانه باغ‌های خود کردند، ادامه داد: بنابراین نیروی انتظامی برای پیگیری موضوع این شکایت‌ها وارد عمل شده و آن را در دستور کار خود قرار داد.

صمدپور با اشاره به اینکه در استعلام صورت گرفته از سوابق سارقان مشخص شد که فرد مورد نظر از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار است، تصریح کرد: سرانجام سارق با کنترل نامحسوس پلیس در حین انجام یک سرقت به دام افتاده و دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ارومیه با بیان اینکه سارق در بازجویی‌ها‌ به 23 فقره سرقت از خانه باغ‌ها و انواع خودروها اعتراف کرد، افزود: تعدادی از اشیای مسروقه با اعتراف متهم کشف و پس از دستور مراجع قضایی تحویل مالباختگان شد.

کشف 2 هزار لیتر نفت سفید قاچاق از یک وانت سایپا

فرمانده انتظامی خوی گفت: 2 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید از یک دستگاه وانت سایپا در خوی کشف شد.

بیت‌الله پاشایی در گفتگویی در ارتباط با کشف انواع سوخت قاچاق در خوی اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در حال کنترل رفت و آمد خودروهای عبوری در محور سلماس به خوی به هنگام عبور یک دستگاه وانت سایپا به آن مظنون شده و دستور ایست به راننده آن دادند.

وی با بیان اینکه خودرو به منظور بازرسی بیشتر به کنار جاده منتقل شد، ادامه داد: در بازرسی‌های به عمل آمده از وانت سایپا 2 هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد که همگی این سوخت‌ها پس از کشف ضبط و به انبار انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه وانت سایپا به دلیل حمل سوخت‌های قاچاق توقیف و به پارکینگ منتقل شد، عنوان کرد: در این راستا یک نفر متهم نیز با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد تا با تشکیل دادگاه حکم متناسب با عمل وی صادر شود.

کشف 50 هزار نخ سیگار قاچاق از یک دستگاه پراید

وی با اشاره به اینکه در یک عملیات دیگر ماموران انتظامی خوی موفق به کشف سیگارهای قاچاق شدند، تصریح کرد: نیروهای انتظامی مستقر در محور خوی به چالدران و بالعکس در حال نظارت بر گذر خودروهای در حال حرکت در این محور با رفتار مشکوک راننده یک دستگاه پراید اقدام به متوقف ساختن آن کردند.

پاشایی با بیان اینکه پس از توقف و بازرسی پراید 50 هزار نخ سیگار قاچاق از آن کشف شد، خاطرنشان کرد: راننده این خودرو نیز پس از کشف این سیگارها متهم شناخته شده و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی و تا تعیین حکم خود تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا