اخبار
کد خبر : 6078 ۱۳۹۷/۰۳/۲۲   ۲۱:۱۳:۳۵

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی:
خاموشی در تابستان امسال در صورت عدم همکاری مردم

 

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: با توجه به کاهش نزولات جوی، شرایط تولید برق در تابستان امسال متفاوت از سال های گذشته است و اگر درست مصرف نکنیم، خاموشی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

به گزارش نای قلم، داود صالح نمدی در گفتگوی اختصاصی با اعلام اینکه بر اساس پیش بینی های انجام شده در تابستان امسال، کشور با کمبود حدود شش هزار مگاوات برق مواجه می شود، افزود: در این شرایط همکاری تمام مشترکان برق جهت گذر از پیک برق تابستان ضرورت دارد.

وی از جمله برنامه های این شرکت در جهت نیل به اهداف تعیین شده به انعقاد تفاهم نامه تولید و پخش تعداد 25 برنامه رادیویی و تلويزیونی با همکاری صدا وسیمای مرکز آذربایجان غربی اشاره کرد.

 صالح نمدی تصریح کرد: این اقدام با هدف اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف در استان در حال انجام است که براساس این تفاهم نامه تعداد 10 برنامه تلويزیونی 15 دقیقه ای و15 برنامه رادیویی 30 دقیقه ای تحت عناوین « برق و زندگی» و « ایشیقلار سونمسین» تولید و پخش می شود.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت ادامه داد: همچنین به منظور پخش برنامه های تولیدی به زبان کردی، تفاهم نامه ای نیز با صدا و سیمای مرکز مهاباد جهت بازپخش برنامه های تولیدی مرکز استان منعقد شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا