اخبار
کد خبر : 6076 ۱۳۹۷/۰۳/۲۱   ۲۲:۰۵:۱۷

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
4 نفر سارق خودرو و مالخر در ارومیه دستگیر شدند

 

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: چهار نفر سارق خودرو و مالخر با اعتراف به انجام 10 فقره سرقت خودرو و محتویات آن، در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسین صمدپور در گفتگویی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان ارومیه، پیگیری موضوع به سرعت در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری 13 ارومیه با انجام کارهای اطلاعات نامحسوس و تحقیقات لازم موفق شدند 2 سارق این پرونده را شناسایی و حین سرقت دستگیر کنند.

صمدپور بیان کرد: سارقان در بازجویی های پلیسی به 10 فقره سرقت انواع خودرو در شهرستان ارومیه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان 2 دستگاه خودرو پیکان وانت و پیکان سرقتی، مدارک سرقتی و مقداری از اموال سرقت شده را کشف و ضبط کردند.

صمدپور با اشاره به دستگیری 2 نفر مالخر در این پرونده ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

سه کشته و یک مجروح بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با سواری تیبا

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از کشته شدن سه نفر و مجروحیت یک نفر بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با سواری تیبا خبر داد.

عباس فرمانی در گفتگویی گفت: برابر اعلام فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور "ارومیه- اشنویه"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه گروه های امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي افزود: در بررسي هاي اوليه، مشخص شد که اين تصادف بين یک دستگاه سواری تیبا و یک کامیون رخ داده که راننده و 2نفر از سرنشینان سواری تیبا به علت شدت جراحات وارده، در دم فوت کرد و سرنشین دیگر آن نیز مصدوم و به بيمارستان منتقل شد.

فرمانی عنوان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را بی احتیاطی و انحراف به چپ از سوي راننده سواری تیبا اعلام کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا