اخبار
کد خبر : 6060 ۱۳۹۷/۰۳/۱۸   ۱۲:۵۰:۳۸

با حضور مردم شیعه، سنی، ارمنی و آشوری؛
راهپیمایی روز جهانی قدس در آذربایجان غربی برگزار شد


راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با حضور گسترده مردم شیعه، سنی، ارمنی و آشوری در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در 17 شهرستان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، نمازگزاران و راهپیمایان با سر دادن شعارهای "رژیم صهیونیستی جرثومه فساد است"، "آزادی فلسطین مرهون اتحاد است"، روز جهانی قدس یوم الله یوم الله"، "بنیانگذار روز قدس روح الله روح الله"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "حمایت از فلسطین سفارش امام است" و "عزت مسلمین در سایه قیام است" با مردم غزه و فلسطین اعلام همبستگی کردند.

همچنین در این مسیر راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم‌هایی در حمایت از فلسطین و مردم غزه از جمله "فلسطین پاره تن اسلام است"،‌ "تقدیر خداوند این است که فلسطین آزاد شود"، "ما تا آخر ایستاده ایم"، "فریاد ملت ما مرگ بر آمریکا مرگ بر اسراییل" و پرچم‌هایی مزین به شعارهای نصر من الله و فتح قریب،‌ لبیک یا خامنه‌ای، القدس لنا که در دست راهپیمایان به وفور به چشم می‌خورد.

مردم شیعه و سنی ارومیه ساعت 10.30 با تجمع در میدان ولایت فقیه این شهر راهپیمایی روز جهانی قدس را آغاز کردند و پس از طی مسیر خیابان شهید منتظری، میدان دفاع مقدس و خیابان رسالت در مصلای امام خمینی (ره) بندهای قطعنامه پایانی این راهپیمایی را با تکبیرهای خود تایید کردند.

گفتنی است، امسال علاوه بر اینکه هفتادمین سالروز اشغال سرزمین فلسطین است، شاهد آن هستیم که بیت المقدس، سرزمین مورد احترام همه مسلمانان برخلاف تمام مقررات و قوانین بین المللی از سوی آمریکا به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی شناخته شده است.


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا