اخبار
کد خبر : 6047 ۱۳۹۷/۰۳/۱۴   ۲۱:۱۶:۴۵

اخبار ورزشی آذربایجان غربی
حضور معروف هدیه به ما بود

 

تارنمای رادیو انتنا رادیو اسه با اشاره به اینکه سعید معروف، پاسور تیم ملی ایران به تیم والیبال اماویلاز شهر سیه نا ایتالیا پیوسته است، نوشت: مدیر تیم اماویلاز این انتقال را هدیه به تیمش دانست.

انتنا رادیو اسه، جاممارکو بیزونیو مدیر تیم والیبال اماویلاز شهر سیه نا در شمال ایتالیا، ضمن قدردانی از فدراسیون والیبال ایران افزود: من از حضور یک قهرمان بزرگ مانند معروف، بسیار خوشحال هستم و این یک هدیه به تیم ما، شهر ما و طرفداران ماست.

این رادیو افزود: سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، در سال 1985 در خانواده ای در ارومیه متولد شد که بسیاری از بستگان او والیبالیست بودند؛ استعدادی که برای وی طبیعی بود و باعث شد تا این والیبالیست 32 ساله جوایز زیادی را در رقابت های جهانی کسب کند.

به گزارش ایرنا معروف بارها عنوان بهترین پاسور مسابقات لیگ جهانی و آسیایی را کسب کرده است.

سعید معروف با 189سانتیمتر قد با تیم جوانان حضور در تیم های ملی را آغاز کرد و با آن مدال برنز را در جام جهانی زیر 19 سال کسب کرد.

از سال 2012 خولیو ولاسکو مربی وقت تیم ملی ایران وی را به عنوان کاپیتان تیم انتخاب کرد.

معروف فصل گذشته در تیم پیکان بازی می کرد و هم اکنون در جام ملت های جهان همراه با تیم ملی ایران حضور دارد.

تیم پی وی سی قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان مهاباد شد

تیم فوتسال پی وی سی با پیروزی مقابل تیم مادکو قهرمان پنجمین دوره جام رمضان مهاباد شد.

به گزارش ایرنا در دیدار پایانی این دوره از مسابقات فوتسال که در سالن 2 هزار نفری مهاباد برگزار شد، تیم پی وی سی 5 بر 3 تیم مادکو را شکست داد.

تیم پرده سرای امید نیز در دیدار رده بندی 5 بر 3 تیم شیرینی سرای مولودی را از پیش رو برداشت و مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

جام رمضان شهرستان مهاباد با حضور 30 تیم در 10 روز به صورت تک حذفی برگزار شد.

مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است و 10 هزار و 500 بیمه شده ورزشی دارد.

ورزشگاه 5 هزار نفری خوی نیازمند 100 میلیارد ریال اعتبار است

رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به اینکه عملیات اجرای ورزشگاه پنج هزار نفری این شهر بیش از یک دهه پیش آغاز شده است، گفت: این ورزشگاه در حال حاضر حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و افتتاح آن به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

امیرحسین طباطبایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون حدود 60 میلیارد ریال برای احداث این طرح ملی هزینه شده است.

وی اضافه کرد: فضاهای ورزشی خوی با بهره برداری از ورزشگاه پنج هزار نفری به خوبی توسعه می یابد و شرایط برگزاری مسابقات مهم فوتبال در این شهر فراهم می شود.

وی اضافه کرد: فوتبال از جمله ورزش های محبوب در بین جوانان این شهر محسوب می شود و افتتاح این ورزشگاه به ایجاد نشاط در این شهرستان کمک می کند.

به گزارش ایرنا احداث ورزشگاه ها شرط لازم برای کشف استعدادهای نوجوان و جوان در ورزش فوتبال بوده و شرایط برگزاری لیگ شهرستانی و استانی را در این ورزش فراهم می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا