اخبار
کد خبر : 6041 ۱۳۹۷/۰۳/۱۴   ۱۹:۴۴:۵۳

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس خبر داد
توسعه کارخانه طلای زرشوران توسط بخش خصوصی

 

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس از امضای قرارداد و اجرای فاز دوم و توسعه کارخانه طلای زرشوران توسط بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش نای قلم، همایون هاشمی در گفتگویی از امضای قرارداد احداث کارخانه جدید فرآوری و استحصال طلای زرشوران با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو، میان شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زرشوران و مشارکت کاهنربا و فولادتکنیک خبر داد و گفت: با تلاش و مساعدت کرباسیان این پروژه نهایی و به پیمانکار ابلاغ شد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب درمجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه بزرگترین ذخایر کانی طلا در منطقه زرشوران تکاب قرار دارد، افزود: فاز اول کارخانه در گذشته راه اندازی شد و فاز دوم آن که توسعه و شکوفایی منطقه را به دنبال دارد طی روزهای اخیر با حجم قرارداد 300 میلیارد تومان به صورت مستقیم راه اندازی شد البته مقرر شد 200 میلیارد تومان نیز به صورت غیرمستقیم برای توسعه زیرساخت های آن هزینه شود.

وی ادامه داد: قرارداد این پروژه با پیمانکار منعقد شد و تکنولوژی مورد استفاده نیز از شرکت صاحب نام بین المللی در آفریقای جنوبی بوده و تامین کننده تجهیزات و زیرساخت های کارخانه جزو شرکت های معتبر اروپایی هستند.

وی با بیان اینکه راه اندازی این پروژه برای جنوب آذربایجان غربی می تواند گامی بلند در راستای کاهش عقب ماندگی منطقه باشد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این پروژه در آینده اشتغال زیادی را در منطقه ایجاد می کند می تواند مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب درمجلس شورای اسلامی، افزود: این پروژه به عنوان اقتصاد پایلوت مقاومتی انتخاب شده و در این راستا می تواند کمک کننده باشد و با توجه به شرایط دولت این اقدم را به فال نیک گرفته و از آقای کرباسیان بابت زحمات های زیادی که برای این پروژه کشیدند و همچنین تلاش برای مشارکت خارجی ها و ورود دانش و تکنولوژی جدید سپاسگزاری می کنیم؛ انتظار می رود این پروژه سبب توسعه منطقه شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا