اخبار
کد خبر : 6016 ۱۳۹۷/۰۳/۰۵   ۲۲:۵۱:۰۰

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه:
7 دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه شد

 رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه اعلام کرد: هفت دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه  شد.

به گزارش نای قلم، مهدی مژدهی فر در گفتگوی خبری با اشاره به ورود هفت دستگاه اتوبوس، گفت: مدیریت شهری ارومیه، هفت دستگاه اتوبوس جدید را با هدف توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی تحویل گرفت، که هشت دستگاه نو نیز در آستانه سال نو با هدف جابه جایی مسافران وارد سیستم حمل و نقل عمومی شهر ارومیه شد .

وی افزود: با هدف توسعه ناوگان اتوبوس رانی شهرداری ارومیه، 100 دستگاه اتوبوس به ناوگان اضافه می شود که 15 دستگاه آن تاکنون تحویل گرفته شده است و مابقی نیز به تدریج به سیتم حمل و نقل عمومی شهر ارومیه ترزیق می شود.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی همواره یکی ازدغدغه های اساسی شهردار ی ارومیه است و با ورود اتوبوس های جدید تا حدودی مشکلات در این راستا رفع می شود.

مژدهی فرد با انتقاد از عدم کمک دولت به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهرداری ها گفت: شهرداری ها امرو زبا وجود مشکلات مالی و نیز نوسانان ارزی در نوسازی ناوگان ها با مشکل روبرو هستند و نیاز به حمایت دارند.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه در پایان گفت: در حال حاضر تعداد 343 دستگاه اتوبوس درون شهری بطور روزانه مشغول جابه جایی مسافران در سطح شهر ارومیه هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا