اخبار
کد خبر : 5997 ۱۳۹۷/۰۳/۰۱   ۱۸:۴۹:۴۴

فردا؛
مرحوم حجت الاسلام حسنی در کنار یادبود باکری به خاک سپرده می شود

 

ستاد برگزاری مراسم ارتحال حجت الاسلام غلامرضا حسنی برنامه های مراسم تشییع و یادبود وی را اعلام کرد که بر اساس آن پیکر مطهر این روحانی مبارز پس از اقامه نماز میت در باغ رضوان ارومیه در کنار یادبود مهدی باکری به خاک سپرده می شود.

به گزارش ستاد برگزاری مراسم ارتحال حجت الاسلام حسنی، مراسم تشییع پیکر مطهر امام جمعه سابق ارومیه ساعت 9:30 روز چهارشنبه برابر با دوم خرداد از محل میدان ولایت فقیه (مرکز) آغاز می شود و از مسیر خیابان امام (ره) به طرف میدان انقلاب(ایالت) ادامه می یابد.

همچنین بنا بر اعلام ستاد ارتحال نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی مراسم شام غریبان فردا/چهارشنبه/ از ساعت 16 الی 18 و مراسم بزرگداشت سومین روز رحلت حجت الاسلام حسنی روز پنجشنبه از ساعت 16 الی 18در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام غلامرضا حسنی، مبارز انقلابی و نستوه تاریخ آذربایجان غربی و امام جمعه سابق ارومیه شامگاه دیروز درسن 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.

حجت الاسلام غلامرضا حسنی متولد 1306 در روستای "بزرگ‌ آباد" در 30 کیلومتری ارومیه است و تا چندی پیش نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و پیش از آن، نماینده اولین دوره مجلس در این شهر بود.

انتهای پیام /


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا