اخبار
کد خبر : 5913 ۱۳۹۷/۰۲/۱۱   ۲۱:۵۷:۴۱

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
10 کیلوگرم تریاک در نقده کشف شد

10 کیلوگرم تریاک در نقده کشف شد

فرمانده انتظامی نقده گفت: 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و سه متهم این پرونده دستگیر شدند.

سرهنگ رسول موذنی در گفتگویی افزود: با اطلاع ماموران از تهیه و توزیع تریاک توسط افرادی در نقده، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با کسب مجوز لازم، محل حضور توزیع کنندگان مواد مخدر را در یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار داده و 10 کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

وی اظهار کرد: در این زمینه سه نفر متهم دستگیر و 2 دستگاه خودرو مورد استفاده توسط آنان توقیف شد.

سارق حرفه ای خودرو در خوی دستگیر شد

فرمانده انتظامی خوی گفت: سارق حرفه ای خودرو که اقدام به هشت مورد سرقت در این شهرستان کرده بود، با تلاش ماموران دستگیر شد.

سرهنگ بیت الله پاشایی در گفتگویی افزود: در پی چندین فقره سرقت خودرو و محتویات آن، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس آگاهی خوی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران کلانتری 12 این شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند، سارق را شناسایی کنند.

وی اظهار کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم، سارق را به صورت نامحسوس زیر نظر گرفته و شب گذشته حین سرقت آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیسی به سرقت سه دستگاه خودرو و پنج فقره سرقت از محتویات آن اعتراف کرد.

سرهنگ پاشایی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

برخورد 2 دستگاه خودرو در ماکو موجب مرگ یک نفر شد

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: بر اثر تصادف سواری های پراید و پژو پارس در شهرستان ماکو یک نفر جان باخت و 2 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

سرهنگ عباس فرمانی در گفتگویی افزود: برابر اعلام فوریت های پلیسی با 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور شوط به ماکو، ماموران پلیس راه بی درنگ به همراه گروه های امدادی در محل حادثه حاضر شدند و در بررسی های اولیه مشخص شد که راننده سواری پراید به علت شدت جراحت در دم فوت کرده است.

وی اظهار کرد: راننده پژو پارس و یکی از سرنشینان خودرو پراید نیز مصدوم و به کمک ماموران امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه را انحراف به چپ از سوی راننده سواری پژو پارس اعلام کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا