اخبار
کد خبر : 5905 ۱۳۹۷/۰۲/۰۹   ۲۱:۰۱:۳۳

یک فعال سیاسی:
دلسوزان را از قطار انقلاب پیاده کرده‌ایم

 

یک فعال سیاسی گفت: نباید به مردمی که در طول این چهل سال سخت‌ترین موانع را پشت سر گذاشتند و تلاش دارند کیان کشور را حفظ کنند، ظلم کنیم. متاسفانه در حال حاضر به بسیاری از آرمان‌های انقلاب دست پیدا نکرده‌ایم و حتی دلسوزان انقلاب را از قطار انقلاب پیاده کرده‌ایم به‌طوری که از آنها اقلیتی باقی مانده است و متاسفانه با اقلیت نمی‌توان کشور را اداره کرد.

انصاف‌نیوز نوشت؛ شهربانو امانی، در ارتباط با بحث رجل سیاسی که شورای نگهبان بندهای آن را در ۲۰ اسفندماه منتشر کرد، اظهار کرد: اگر به اصل تدوین قانون اساسی بازگردیم و به موضع‌گیری‌های شهید بهشتی توجه کنیم رجل سیاسی به معنای افراد سیاسی است و به کسانی اشاره دارد که صبغه و صلاحیت سیاسی دارند. بنابراین اگر در چهل سالگی انقلاب هنوز در جهانی که تلاش بر این دارد که دانش بشری را به بالاترین حد خود برساند نگاه صرف مردانه به اداره کشور وجود داشته باشد به معنی افزودن مشکلات اساسی‌تری به مشکلات قبلی است.

وی افزود: همان‌طور که مشاهده کردیم رقابت جریان‌های سیاسی به این شکل با یکدیگر منجر به عبور مردم از هردو جریان شد. کما اینکه معمولا جریانی بیشترین زور را به مردم وارد می‌کند که کمترین هزینه را برای انقلاب داده است. بدیهی است زمانی که رئیس دولت‌های نهم و دهم در حال فرار به جلو و فرافکنی است، مطرح کردن بحث‌هایی چون انتخابات ۸۸ پس از سال‌ها و به این شکل به‌صلاح کشور نیست و من این رفتارها را به‌نفع کشور نمی‌دانم.

امانی خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراض‌های اخیر که مشخصا یک جریان سیاسی سعی کرد اعتراضات را در قالب «اعتراض به دولت» نشان دهد بهتر است در عملکرد و پاسخ دهی به مردم دقت عمل بیشتری نشان دهیم. علاوه بر این باید بدانیم مردم همواره با هوشمندی عملکرد ما را زیر نظر دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا