اخبار
کد خبر : 5904 ۱۳۹۷/۰۲/۰۸   ۲۰:۵۹:۳۴

زمینه های مشارکت جوانان در عرصه های مختلف فراهم شود

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: امروزه باید بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت جوانان و حضور آن ها در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی فراهم شود تا بتوانند با عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله های رفیع علم و نوآوری را فتح کنند.

به گزارش نای قلم، محمود پوریوسف در گفتگوی خبری اظهار داشت: مدیران باید با باور و اعتقاد به این توانمندی و استعداد، میدان و فرصت شکوفایی و به ثمر رسیدن این پتانسیل ها و انرژی های نهفته را فراهم کنند.

وی افزود: شکوفایی جامعه در پرتو خودباوری جوانان و بویژه دانشجویان است تا بستر بروز استعداد و توانایی آنان برای رشد و پیشرفت کشور مهیا شود و بدین ترتیب بتوان شاهد افتخارآفرینی در عرصه جهانی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، روز جوان را فرصت مناسبی برای القای روحیه و امید به جوانان که سرمایه های اجتماعی و آینده داران کشور هستند دانست و عنوان کرد: جوانان از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل فراوانی در شکل دهی سرمایه انسانی، علمی و دانایی برخوردارند لذا باید برنامه ریزی های مناسب در جهت شکوفایی استعداد و توانایی آن ها انجام شود.

وی تاکید کرد: جوانان ایرانی به عنوان معجزه‌ای در انقلاب اسلامی ایران امروز افتخار بزرگی را برای مکتب و تاریخ اسلام به ثبت رساندند که در حقیقت الگویی برای جوانان سایر کشورهای اسلامی هستند.

پوریوسف با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حقیقتاً جوانان موتور محرکه یک جامعه هستند، ادامه داد: به همین سبب ضروری است از فکر و توانایی این قشر عظیم کشور نهایت استفاده را در جهت دستیابی به اهداف عالی نظام کرد.

وی با اشاره به نام گذاری سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از کالای ایرانی به نقش پررنگ جوانان در تحقق این شعار تاکید کرد و گفت: خوشبختانه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی بیش از هر زمان دیگری به موفقیت های علمی دست پیدا می‌کنند و در شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد به تولیدات بی نظیری دست یافته اند که زمینه دست یابی به تحقق شعار سال را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا