اخبار
کد خبر : 5900 ۱۳۹۷/۰۲/۰۸   ۱۳:۵۶:۰۳

اجرای 3500 برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در آذربایجان غربی

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سه هزار و 500 برنامه در قالب 40 عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در شهرهای سنی و شیعه نشین آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی در تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی افزود: 245 برنامه در 245 حوزه مقاومت بسیج استان اجرا می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان از برگزاری 240 گردهمایی سیاسی، نشست بصیرتی و روشنگری خبر داد و اضافه کرد: 600 حلقه صالحین با موضوع سیره شهید مطهری در نظر گرفته شده است.

سرایی اجری زنگ سپاس معلم در ۵۰۰ مدرسه، برگزاری ۲۰ همایش سیره و شخصیت شهید مطهری و برگزاری ۳۰ محفل انس با قرآن را از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در استان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه کرسی های آزاد اندیشی نیز در ۵۰ حوزه علمیه و دانشگاه استان برگزار می شود، گفت: برگزاری پنج مورد اردوهای فرهنگی و تربیتی و اعزام 70 مبلغ به برنامه های اقشار و بسیج نیز از دیگر برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.

سرایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صلابت و قدرت امروز سپاه به خاطر پایبندی به معنویت و اعتقادات عقیدتی و سیاسی است، گفت: در چهار دهه گذشته با دو بال اعتقادات و سیاست حرکت کرده ایم و عامل پیروزی ما در مقابل دشمنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اگر امروز بحث اعتقادات مطرح می شود ظاهری نیست و یک واقعیت عینی است، ادامه داد: عقبه انقلاب ما عاشوراست و و اگر امروز سپاه اینقدر مورد هجمه قرار می گیرد به دلیل روحیه انقلابی، جهادی و مقاومت آن است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا