اخبار
کد خبر : 5891 ۱۳۹۷/۰۲/۰۶   

کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در یک خانه روستایی

 

فرمانده مرزباني آذربايجان غربي از کشف یک ميليون و 49 هزار نخ سيگار قاچاق به ارزش 2 ميليارد ريال توسط ماموران هنگ مرزي اروميه خبر داد.

 به گزارش نای قلم، سردار "عزت اله رشيديان" در گفتگوی خبری گفت: ماموران هنگ مرزي اروميه با انجام يك سري كار اطلاعاتي از دپوي مقادير زيادي کالاي دخاني در خانه اي واقع در يکي از روستاي مرزي آگاه و بلافاصله پيگيري موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام کارهاي اطلاعاتي و به کارگيري شگردهاي خاص، توانستند محل نگهداري و دپوي سيگارها را در روستاي مذکور شناسايي كرده و با اخذ مجوز قضائي در يك عمليات گسترده با ورود به منزل متهم در تفتيش و بازرسي، يک ميليون و 49 هزار نخ انواع سيگار خارجي قاچاق به ارزش 2 ميليارد ريال را کشف کنند.

فرمانده مرزباني آذربايجان غربي در پايان ضمن قدرداني از تعامل خوب مرزنشينان با مرزبانان خاطر نشان کرد: اقدامات مقابله اي با پديده شوم قاچاق همه جانبه بوده و به صورت ويژه در دستور کار مأموران مرزباني است و از مرزنشينان تقاضا مي شود هر گونه ناهنجاري و موارد مشکوک در مناطق مرزنشين را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 به  مرزباني گزارش کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا