اخبار
کد خبر : 5888 ۱۳۹۷/۰۲/۰۵   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

4 میلیارد ریال کالای قاچاق در ارومیه کشف شد

فرمانده هنگ مرزی ارومیه گفت: طی هفته گذشته کالاهای قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در مرزهای این شهرستان کشف و چهار قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

سرهنگ علی علیپور در گفتگویی افزود: مرزبانان هنگ مرزی این شهرستان در راستای اقدامات کنترلی و انسداد مرزی و اجرای عملیات های منسجم و برنامه ریزی شده، پس از ساعت ها کمین در نقاط آلوده و صعب العبور، کاروان های قاچاق را شناسایی و موفق شدند ضربه سنگینی به قاچاقچیان وارد کنند.

وی اضافه کرد: ماموران هنگ مرزی توانستد در این عملیات ها یک میلیون و 49 هزار نخ انواع سیگار، 917 عدد لوازم پزشکی، 350 کیلوگرم توتون، 188 بطری سموم کشاورزی و 200 ثوب البسه قاچاق کشف شد.

وی اظهار کرد: در این رابطه چهار نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

خواب‌آلودگی راننده و همسرش را آتش زد

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی گفت: یک زوج در تصادف یک دستگاه پیکان و جرثقیل بر اثر آتش‌سوزی جان خود را از دست دادند.

عباس فرمانی در گفتگویی در ارتباط با تصادف صورت گرفته در محور مهاباد به سردشت اظهار کرد: یک دستگاه جرثقیل در کنار جاده توقف کرده بود که در همین حین یک دستگاه پیکان در حدود ساعت 6 صبح به این جرثقیل ساکن برخورد کرده و بلافاصله آتش می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این آتش‌سوزی خودرو یک زوج زنده زنده سوختند، اضافه کرد: علت این تصادف خواب‌آلودگی راننده پیکان بوده است که شاید در صورت ساعتی استراحت می‌شد از بروز این حادثه ناگوار جلوگیری کرد.

سارقین منزل به شیوه مسمومیت و تحت پوشش مأمورین دولتی در خوی دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی خوی گفت: با تلاش مأموران پلیس آگاهی، سارقین منزل به شیوه مسمومیت و تحت پوشش مأمورین دولتی در خوی شناسایی و دستگیر شدند.

 بیت‌الله پاشایی در گفتگویی با تشریح خبر دستگیری سارقین تحت پوشش مأمورین دولتی در این شهرستان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات و زیورآلات به روش معرفی خود به‌عنوان مأمور یکی از ادارات دولتی و مسمومیت افراد خانواده از منزل شخصی به هویت معلوم در شهرستان خوی، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأمورین پلیس آگاهی انتظامی خوی قرار گرفته و با استفاده از شگردهای پلیسی یکی از سارقین شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: اقدامات لازم در جهت شناسایی و دستگیری سایر سارقین ادامه یافت تا اینکه نهایتاً فردی دیگر از سارقین به هویت معلوم نیز شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی، نامبرده در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل و بلافاصله شاکی پرونده با حضور در پلیس آگاهی پس از رؤیت نامبردگان آن‌ها را شناسایی و اعلام شکایت کرد.

فرمانده نیروی انتظامی خوی تصریح کرد: در تحقیقات به ‌عمل ‌آمده، یکی از سارقین اعلام داشت که به ‌اتفاق یکی از دوستانش با معرفی خود به ‌عنوان مأمورین یکی از ادارات به منزل وارد و با خوراندن آب‌میوه آلوده به ماده بیهوشی تمامی اعضای خانواده را مسموم و بی‌هوش کرده و طلاجات و وجوهات نقد را به سرقت برده‌اند.

وی افزود: هر دو سارق با توجه به شناسایی سارقین از طرف شاکی و اعضای خانواده با قرار سنگین روانه زندان خوی شدند.

پاشایی بیان کرد: از مردم خواهشمندیم هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و در صورت مراجعه افراد به‌عنوان مأمورین ادارات یا سایر ارگانهای دولتی و خصوصی پس از اخذ کارت شناسایی و حصول اطمینان نسبت به ارائه موارد خواسته‌شده آنان اقدام کرده و از پذیرش هرگونه مواد خوراکی و آشامیدنی از افراد مشکوک و ناشناس خودداری کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا