اخبار
کد خبر : 5860 ۱۳۹۷/۰۱/۳۰   

صنعت می تواند حلقه تکمیل‌کننده توسعه زنوز باشد

 

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی گفت: صنعت می تواند حلقه تکمیل کننده فرایند توسعه و پیشرفت زنوز باشد.

به گزارش نای قلم، غلامرضا اسماعیلی در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی زنوز اظهار داشت: اولویت اول شهر زنوز بحث کشاورزی و گردشگری است اما صنعت در این میان می تواند تکمیل کننده حلقه پیشرفت این شهر باشد، به عنوان مثال بحث فرآوری و صنایع تبدیلی در حوزه سیب که یکی از محصولات عمده و با کیفیت منطقه محسوب می شود، می تواند باعث پیشرفت زنوز شود.

وی با اشاره به پیگیری های مسوولان زنوز در زمینه تکمیل شهرک صنعتی زنوز تصریح کرد: صنعت در خدمت کشاورزان زنوز قرار می گیرد.

اسماعیلی با اشاره به انگیزه بالای مردم و پیگیری مسوولان شهر زنوز در راستای رفع برخی از مشکلات شهرک صنعتی اظهار امیدواری کرد؛ آبرسانی به زمین های بالادست به عنوان مشکل فعلی شهرک صنعتی زنوز با رایزنی بیشتر با وزارت نیرو رفع شود.

هادی مقدم زاده شهردار زنوز نیز بر لزوم آبرسانی به زمین های بالادست زنوز تاکید کرد و گفت: آبرسانی به زمین های بالادست زنوز یکی از آرزوی دیرین مردم منطقه، یکی از عوامل موثر در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات مردم زنوز است.

همچنین حجت الاسلام ذاکری، امام جماعت شهر زنوز با تبریک اعیاد شعبانیه، خدمتگذاری به مردم را یکی از توفیقات الهی عنوان کرد و گفت: ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه یکی از دغدغه های مسوولان این شهر است.

شایان ذکر است، در این بازدید مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی، بخشدار مرکزی شهرستان مرند و برخی از مالکان شهرک صنعتی زنوز نیز حضور داشتند که بعد از بازدید با حضور در سالن جلسات شهرداری زنوز به بحث و بررسی مشکلات پیرامون آن پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا