اخبار
کد خبر : 5853 ۱۳۹۷/۰۲/۰۴   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

2 میلیارد ریال کالای قاچاق در بوکان کشف شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: ماموران انتظامی مقادیری کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 340 میلیون ریال را در این شهرستان کشف کردند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ مجید محبعلی در گفتگویی افزود: این کالاها توسط افراد سودجو و مخل اقتصادی از مجاری غیرقانونی وارد کشور شده و در مکان های مختلف انبار شده بود.

وی ادامه داد: این محموله شامل 332 حلقه لاستیک، یکهزار و 560 ثوب البسه، مقادیری لوازم آشپزخانه و بیش از 100 دستگاه چاپگر رنگی و رادیو پخش خارجی است.

فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه مبارزه با کالای قاچاق در این شهرستان تشدید شده است، اظهار کرد: در این ارتباط 9 نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند

کشف البسه قاچاق در خوی

فرمانده نیروی انتظامی خوی گفت: یک هزار و 333 ثوب البسه قاچاق به ارزش 670 میلیون ریال درخوی کشف شد.

 بیت‌الله پاشایی در گفتگویی با اشاره به عزم نیروی انتظامی برای مقابله با کالاهای قاچاق اظهار داشت: موضوع قاچاق به عوامل مختلفی از جمله مسائل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مربوط است که مقابله با آن همکاری دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد و مأموران نیروی انتظامی شهرستان خوی نیز همچون همکاران خود در سطح کشور عزم خود را برای مقابله با هرگونه قاچاق کالا جزم کردند.

وی افزود: قاچاقچیان و باندهای سازمان‌یافته زیر ذره‌بین پلیس آگاهی هستند و این پلیس با عزمی راسخ "تشدید مبارزه با قاچاق" را دنبال می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی خوی تصریح کرد: استفاده از کالای قاچاق و فاقد استاندارد، آسیب جبران‌ناپذیری را در بسیاری از موارد برای خانواده‌ها در پی خواهد داشت، بنابراین به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم که به‌هیچ‌وجه از کالای بی‌نام‌ونشان و فاقد استاندارد استفاده نکنند.

پاشایی بیان کرد: در عملیات کشف امروز مأموران نیروی انتظامی این شهرستان یک هزار و 333 ثوب البسه قاچاق به ارزش 670 میلیون ریال دربیراهه ولدیان خوی کشف و در این راستا یک دستگاه خودروی پژو پارس توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد.

کشف ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در میاندوآب در یک ماه گذشته/ ۴۹ سوداگر مرگ دستگیر شدند

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در یک ماه گذشته با اقدامات انجام گرفته، بیش از ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگویی با اشاره به اقدامات پلیس در سطح شهرستان در حدود یک ماه گذشته، اظهار کرد: از ۱۹ اسفند سال گذشته تا ۲۶ فروردین امسال و در بین دو جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان در راستای مبارزه با سوداگران مرگ تعداد هفت طرح در زمینه پاکسازی نقاط آلوده، کنترل محورهای مواصلاتی و ارتقا امنیت اجتماعی اجرا شد.

شیخ نژاد افزود: در یک ماه گذشته با اقدامات انجام گرفته، بیش از ۱۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان میاندوآب کشف شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان در یک ماه گذشته،گفت: در یک ماه گذشته در شهرستان میاندوآب تعداد ۹ نفر قاچاقچی و ۴۰ نفر توزیع کننده مواد مخدر  دستگیر و به دادسرا معرفی شده اند.

وی تصریح کرد: تعداد ۲۲۴ نفر معتاد در یک ماه گذشته در میاندوآب جمع آوری و به دادسرا و مراکز درمانی معرفی شدند.

شیخ نژاد اظهار کرد:  در یک ماه گذشته تعداد ۱۵ دستگاه خودرو و موتور سیکلت نیز در زمینه مبارزه با مواد مخدر در شهرستان توقیف شده اند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: برپایی کلاس آموزشی پیشگیری برای حجاج و کلاس آموزش پیشگیری همگانی در مساجد، سطح ادارات، دانشگاه ها و مدارس از جمله اقداماتی بوده که در یک ماه گذشته و در طول سال در شهرستان میاندوآب به مرحله اجرا در می آیند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا