اخبار
کد خبر : 583 ۱۳۹۴/۰۶/۱۷   

مسئولان کمیته های استانی حزب اعتماد ملی در آذربایجان غربی منصوب شدند

دبیر حزب اعتماد ملی استان آذربایجان غربی طی احکامی مسئولان کمیته ها و شاخه های استانی این حزب را در استان منصوب کرد.

 علی اکبر عسکری در گفت و گویی گفت: با صدور احکام جدید، حزب اعتماد ملی منطقه آذربایجان غربی بازسازی شد.

 وی حزب اعتماد ملی را یکی از قانونی ترین احزاب کشور خواند که در شرایط خارج از قدرت شکل گرفته و توانسته است طرفداران بسیاری را جذب کند.

 عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به ضرورت پرداختن به فعالیت های حزبی منسجم برای پیگیری مطالبات مردم و پایش عملکرد مسئولان، اظهار کرد: حزب اعتماد ملی بر اساس همین احساس نیاز، فعال تر شدن دفاتر استانی را در دستور کار دارد و استان آذربایجان غربی یکی از مناطقی است که به این مهم توجه ویژه دارد.

 دبیر منطقه آذربایجان غربی حزب اعتماد ملی افزود: در راستای ایجاد پویایی بیشتر حزب، برخی انتصابات در این حوزه انجام گرفته و بر اساس احکام جداگانه صادر شده است.

براساس این احکام رویا محمدزاده حیدرلو به عنوان مسئول کمیته بانوان حزب اعتماد ملی منطقه آذربایجان غربی و آقایان: داود حیدرخانی به عنوان سخنگو، جواد شکورلو به عنوان مسئول کمیته سیاسی، وحید قدرتی به عنوان مسئول کمیته انتخابات، حمیدرضا انصاریان به عنوان مسئول کمیته اقتصادی، سیدمنصور هدایتی به عنوان مسئول کمیته نخبگان و فرهیختگان، یاشار گوهری به عنوان مسئول کمیته جوانان و دانشجویان، پرویز باقری به عنوان مسئول کمیته مهندسین، صیاد کریم پور به عنوان مسئول کمیته ایثارگران، حمید ظفر شمسی پور به عنوان مسئول کمیته پشتیبانی، علی خدایاری به عنوان مسئول کمیته بازرسی، شیرکو خسروی نیا به عنوان مسئول کمیته اقوام و مذاهب، سجاد اقدمی به عنوان مسئول کمیته امور شهرستان ها و پدرام چراغی به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی حزب اعتماد ملی منطقه آذربایجان غربی منصوب شدند.

همچنین به گفته سخنگوی حزب اعتماد ملی منطقه آذربایجان غربی اعضای کمیته های آموزش، فرهنگی، امور شهرستان ها و اقوام و مذاهب حزب اعتماد ملی دراستان منصوب شدند.

داود حیدرخانی با بیان ضرورت فعال تر شدن احزاب برای ایجاد نشاط سیاسی در استان گفت: ما معتقدیم برای داشتن جامعه ای سیاسی و عبور از جامعه سیاست زده نیازمند فعالیت سازمان یافته، تقویت روحیه همکاری و همگرایی اندیشه ها هستیم و این ممکن نیست جز در سایه فعال شدن احزاب در چهارچوب قانون و بر اساس ضوابط مشخص شده.

وی فضای به وجود آمده در سایه انتخاب دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور را فرصت مناسبی برای سازماندهی افکار و تمرینی برای استفاده از ظرفیت های قانونی احزاب برشمرد و گفت: در چنین فضای مناسبی، کوتاهی از گسترش مفهوم تحزب و تعلل در مشارکت دادن نظرات و اندیشه ها در صحنه سیاسی به عنوان تنها راه هدف مند ساختن مطالبات و دقت در عملکردها اشتباهی غیرقابل بخشش به حساب می آید.

سخنگوی حزب اعتماد ملی منطقه آذربایجان غربی اظهار کرد: تلاش اعضای حزب اعتماد ملی منطقه آذربایجان غربی، ایجاد بستری مناسب برای شکوفایی توانمندی های اجتماعی و سیاسی برای علاقمندان فعالیت های سیاسی اجتماعی است و با مشخص شدن مسئولان کمیته ها گام های اصلی در مسیر ایجاد نشاط سیاسی و شکوفایی توانمندی ها با فراخوان عضو گیری و برگزاری جلسات منظم برداشته می شود.

حیدرخانی با اعلام این مطلب که پس از تکمیل لیست مسئولان کمیته های حزب در منطقه آذربایجان غربی، اولین جلسه عمومی این حزب برگزار می شود، گفت: راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی یکی از اقدامات مهم دیگری است که به منظور ایجاد ارتباط بیشتر و راحت تر با هواداران، طرفداران و اعضای حزب و نیز علاقمندان فعالیت های سیاسی در دستور کار قرار دارد.

بر اساس اعلام سخنگوی حزب اعتماد ملی منطقه آذربایجان غربی، با صدور احکام جداگانه لعیا نورانی زنوز به عنوان مسئول کمیته اجتماعی و آقایان: بهنیا صفایی به عنوان مسئول کمیته آموزش، محمدعلی خالق نژاد به عنوان مسئول کمیته فرهنگی، سجاد اقدمی به عنوان مسئول کمیته شهرستان ها و شیرکو خسروی نیا به عنوان مسئول کمیته اقوام و مذاهب حزب اعتماد ملی منطقه آذربایجان غربی معرفی و منصوب شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا