اخبار
کد خبر : 5820 ۱۳۹۷/۰۱/۱۹   

سارق 15 میلیارد ریالی منزل در دام کارآگاهان پلیس آذربایجان غربی

 

 فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در مهاباد، به دليل حساسيت موضوع و مطالبات مردمی شناسايي و دستگيري سارق در دستور کار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت .

به گزارش نای قلم، سردار "ناصر اصلانی" در گفتگویی اظهار داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتي وبررسی سرنخ های به دست آمده، تلاش های مأموران با اين فرضيه که سرقت ها توسط سارق حرفه اي و با برنامه قبلي صورت پذيرفته است قوت گرفته و موفق شدند وی را شناسايي کنند.

وی تصريح کرد: کارآگاهان با انجام گشت زني هاي نامحسوس در تمامي مناطقي که احتمال حضور سارق متصور بود، مخفيگاه وی را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي طي یک عمليات منسجم او را دستگير کردند.

اصلانی با بیان اینکه در تحقيقات انجام يافته متهم به 65 فقره سرقت منزل در مهاباد و شهرستان های همجوار معترف شد، خاطرنشان کرد: ارزش اموال مسروقه 15 میلیارد ریال که عمدتا طلا و جواهر، اشیاء قیمتی و وجوه نقد بود، برآورد شده است.

این مقام انتظامی به شناسایی و دستگیری یک نفر مالخر در این رابطه اشاره کرد و گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مقامات قضائي شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان تصريح کرد: در ريشه يابي اين سرقت ها در كنار عوامل متعددي كه انگيزه و زمينه هاي ارتكاب سرقت براي سارقان هستند، سهل انگاري شهروندان و بي توجهي آنها به توصيه هاي پليسي و نكات مراقبتي نقش موثري دارد كه شرايط وقوع سرقت را به راحتي فراهم مي سازد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا