اخبار
کد خبر : 582 ۱۳۹۴/۰۶/۱۷   

نبايد اجازه دهيم برخي جريان ها فضاي عمومي جامعه را مخدوش كنند

* در انتخابات صرفا به وظيفه قانوني‌مان عمل خواهيم كرد

استاندار آذربایجان غربی گفت: نبايد اجازه دهيم برخي جريان ها و گروه ها به بهانه انتخابات، فضاي عمومي و افكار عمومي جامعه را مخدوش كنند.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت در دومین نشست مشورتی بخشداران استان اظهار کرد: فرآهم سازی زمینه های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سال جاری از وظایف اساسی مدیران و مسئولان استانی است.

وی افزود: با توجه به در پيش بودن انتخابات مجلس، برخي گروه هاي سياسي و اشخاص علاقمند به حضور در صحنه هستند كه ما نيز بعنوان مجريان انتخابات از اين حضور استقبال مي‌كنيم و تمام تلاش خود را براي تجهيز و مشاركت مردم در انتخابات فراهم مي‌كنيم، اما آنچه كه حائز اهميت است اين است كه به هيچ وجه نبايد اجازه دهيم برخي جريان ها و گروه ها به بهانه انتخابات، فضاي عمومي و افكار عمومي جامعه را مخدوش كنند.

 وی افزود: در انتخابات صرفا به وظيفه قانوني‌مان عمل خواهيم كرد و برای مشارکت حداکثری مردم تمامی تلاش خود را انجام خواهیم داد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: براي ما به عنوان مجريان انتخابات، آنچه كه اولويت دارد و نصب العين است اجراي دقيق قوانين است لذا گروه سياسي و مخالف و موافق براي ما مفهومي ندارد و از همه گروهها و افراد كه در چهارچوب قوانين وارد صحنه انتخابات مي شوند استقبال مي‌كنيم.

وي، تعامل با كانديداها و نمايندگان و اجتناب از هرگونه غرض ورزي و يا مهرورزي شخصي نسبت به آنها را مورد تاكيد قرار داد و افزود: ما صرفا به وظيفه قانوني مان در قبال انتخابات عمل خواهيم كرد و سعي خواهيم كرد عرصه را براي مشاركت پرشور و گسترده مردم كه امروز پس از گذشت سي و شش سال از عمر پربركت انقلاب، خودشان قدرت تشخيص خوبي پيدا كرده اند و آمادگي انتخاب افراد اصلاح و شايسته را دارند فراهم كنيم.

استاندار آذربايجان غربي، قانون گرايي و رعايت و اجراي قانون را از اصول اوليه حقوق شهروندي و زمينه‌ساز پيشرفت و توسعه دانست و خاطرنشان كرد: حقوق شهروندي براي همه يكسان است و ما موظفيم به اين حقوق پاي‌بند باشيم؛ چرا كه تفسير به راي و عدم پاي‌بندي به حقوق شهرندي، منجر به خروج از قواره‌هاي قانوني و نقض حقوق انساني خواهد شد.

سعادت در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به بخشداران استان گفت: از بخشداران استان انتظار مي رود در اجرای این انتخابات بی طرفانه عمل کنند، زیرا این عمل مكانيسمي براي مشاركت مردم در اداره امور است و بي ترديد هر جا كه مردم پاي كار بيايند و وارد ميدان شوند، نتيجه موفقيت‌آميزي بدنبال خواهد داشت.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر فرآهم سازی زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال افزود: سرمایه گذاری عامل مهم ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی است و باید همه ما برای این امر تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: اشتغالزایی، ایجاد رونق اقتصادی و توسعه صادرات غیرنفتی سه راهبرد اصلی مسئولان آذربایجان غربی در سال جاری است و باید همه ما در این راستا اهتمام داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین موارد در جذب سرمایه گذار، ایجاد محیط امن سرمایه گذاری است که در این خصوص نیز ما مسئولان وظیفه داریم و باید به وظایف خود به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا