Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5819 ۱۳۹۷/۰۱/۱۹   

کشف و ضبط 14 کیلوگرم تریاک در ماکو

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در عملیاتی که توسط مأموران انتظامی شهرستان ماکو انجام شد 14 کیلوگرم تریاک کشف، ضبط و منهدم شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ اسدالله مالکی در گفت‌وگویی اظهار داشت: بیش از یک هزار و ۵۶۰ ثوب البسه قاچاق خارجی توسط مأموران انتظامی شهرستان بوکان شناسایی و ضبط شد.

وی با اشاره به دیگر رخدادهای انتظامی آذربایجان غربی گفت: بیش از یک هزار و 560 ثوب البسه قاچاق خارجی توسط مأموران انتظامی شهرستان بوکان شناسایی و ضبط شد که از اقدامات مهم در اجرای شعار سال است تا از تولیدات داخلی حمایت شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: از دیگر رخدادهای انتظامی مهم استان می‌توان به کشف 3 کیلو و 800 گرم حشیش توسط مأموران انتظامی شهرستان خوی و کشف یک هزار و 500 لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع گازوئیل توسط مأموران انتظامی ارومیه اشاره کرد.

وی یادآور شد: انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر با 2 کیلو و 500 گرم تریاک توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی در ارومیه، کشف 432 ثوب البسه قاچاق توسط مأموران انتظامی ارومیه و  کشف 694 ثوب البسه قاچاق توسط مأموران انتظامی شهرستان میاندوآب از دیگر رخدادهای انتظامی استان است.

مالکی با اشاره به تعداد متهمان دستگیر شده و تعداد خودروهای توقیف شده طی این عملیات بیان کرد: تعداد  9 نفر متهم دستگیر شده و و تعداد 8 دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا