Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 5816 ۱۳۹۷/۰۱/۱۹   

همایش هم اندیشی سبک زندگی اسلامی- ایرانی در آذربایجان غربی برگزار می شود

 

مشاور اجرایی و کارشناس مسوول پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: همایش هم اندیشی سبک زندگی اسلامی- ایرانی با محوریت خانواده در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش نای قلم، پیروز قادری امروز در جلسه هم اندیشی سبک زندگی ایرانی-اسلامی اظهار داشت: این موضوع در شورای فرهنگ عمومی کشور به‌ عنوان یکی از موضوعات جدی مدنظر قرار گرفته و همایش سبک زندگی به‌عنوان هم‌اندیشی در استان های کشور برگزار می شود.

وی افزود: همایش هم اندیشی سبک زندگی اسلامی- ایرانی در قالب سلسله نشست هایی اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برگزار می شود.

قادری یادآور شد: همایش هم اندیشی سبک زندگی اسلامی- ایرانی با هدف احیای سبک زندگی ایرانی اسلامی و پرهیز از پرداختن به فرهنگ بیگانه، نگاه مسوولانه و اخلاقی به موضوع و آشنایی مسوولان با معضلات و روش های حل مساله در حوزه سبک زندگی برگزار می شود.

مشاور اجرایی و کارشناس مسوول پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: مجری این همایش دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی است که با مشارکت آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، حوزه هنری، خانه مطبوعات، مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر و خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

قادری همچنین سبک زندگی و سرمایه های اجتماعی، سبک زندگی رسانه و تعمیق هنر اسلامی در خانواده، سبک زندگی زنان و نشاط اجتماعی خانواده، آسیب های اجتماعی و سبک زندگی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مصرف تولیدات ایرانی و سبک زندگی ایرانی اسلامی تعمیق باورهای دینی و فرهنگ عمومی را سرفصل نشست های هم اندیشی سبک زندگی اسلامی ایرانی عنوان کرد.

وی افزود: برگزاری چنین نشست ‌هایی در ایجاد همسویی و هماهنگ‌سازی اقدامات و تبادل تجارب و یافته‌های جدید نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا