اخبار
کد خبر : 5812 ۱۳۹۷/۰۱/۱۸   

راه اندازی دفاتر حزب اسلامی کار در شهرستان ها

 

سخنگوی حزب اسلامی کار برنامه این حزب برای سال 1397 را تشریح کرد و گفت: حزب اسلامی کار قصد دارد تا دفاتر شهرستان‌های خود را برای حضور در عرصه سیاست داخلی افزایش دهد.

به گزارش نای قلم به نقل از ایسنا محمد نیشابوری در ارتباط با برنامه‌ها و اهداف حزب اسلامی کار در سال پیش‌رو، اظهار کرد: سال آینده سال انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خواهد بود، قاعدتا احزاب طی شش ماهه اول سال 97 به بررسی و رصد سیاست‌های کشور می‌پردازند. عملکرد فعلی نمایندگان را بررسی خواهند کرد و خواهند دید که چقدر ضریب نفوذ اجتماعی این نمایندگان بالا است و چگونه در حوزه انتخابی خود عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر احزاب کاندیداهای بالقوه دیگری که در استان‌ها مطرح هستند را نیز رصد خواهند کرد و برای برنامه‌ریزی‌های مدون خود در شش ماهه دوم سال 97 اقدام می‌کنند.

این عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار خاطرنشان کرد: حزب اسلامی کار نیز قاعدتا از این امر مستثنی نیست و در سال 97 برنامه‌ریزی‌ها و تعیین استراتژی انتخاباتی سال بعد را خواهد داشت. در شش ماهه اول رصد فضای سیاسی کشور در دستور کار ما قرار دارد و همچنین کاندیداهای بالقوه را نیز در حوزه‌های انتخابیه شناسایی خواهیم کرد.

وی افزود: احتمالا در خرداد ماه اجلاسیه‌ای خواهیم داشت و دفاتر استانی را دعوت می‌کنیم تا به تهران بیایند و مذاکرات مستقیمی با آنها انجام خواهیم داد. به این طریق می‌توانیم اطلاعات دقیق‌تری از حوزه‌های انتخابیه هر استان به دست بیاوریم.

نیشابوری خاطرنشان کرد: برای شش ماهه دوم نیز برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری انجام خواهیم داد و تاکتیک خود را برای انتخابات تنظیم می‌کنیم. دفتر سیاسی این کار را انجام خواهد داد و به شورای مرکزی تقدیم می‌کند. شورای مرکزی نیز پس از تصویب آن را به دفاتر استانی ابلاغ خواهد کرد.

وی در ادامه گفت: در شش ماهه دوم نیز حدودا در ماه دی یا بهمن مجدد دفاتر استانی را دعوت خواهیم کرد تا شرح گزارشی درباره حوزه‌های انتخابیه بدهند.

نیشابوری با اشاره به شعار سال 1397 مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی نیز گفت: با توجه به شعاری که توسط رهبری برای حمایت از تولید کالاهای ایرانی برای سال 97 انتخاب شده است، حزب اسلامی کار هم از آنجایی که همواره در جلسات خود به موضوعات اقتصادی توجه ویژه‌ای می‌کند به این شعار خواهد پرداخت. در هر سال با توجه به شعار آن سال موضوعات اقتصادی را بررسی می‌کنیم. امسال نیز رویکرد دولت، مجلس و قوه قضاییه را در این رابطه بررسی خواهیم کرد.

وی همچنین گفت: در راستای کمک به تحقق شعار سال با توجه به گزارش‌هایی که دریافت خواهیم کرد و بررسی‌هایی که صورت می‌دهیم حتما اگر تذکراتی لازم باشد توسط سخنگو در مصاحبه‌ها یا توسط دبیرکل در نامه‌های محرمانه به نهادهای ذیربط ارائه خواهد شد.

سخنگوی حزب اسلامی کار یادآور شد: گسترش دفاتر حزب در سراسر کشور به ویژه در شهرهای کوچک در دستور کار ما قرار دارد. در تمام استان‌ها دفاتر حزبی ما فعال است. در برخی از استان‌ها تا 10 تا از شهرها را هم پوشش داده‌ایم اما در برخی دیگر نیازمند افزایش دفاتر حزب هستیم. بنا داریم دفاتر شهرستان‌ها را علاوه بر دفاتر استان‌ها افتتاح کنیم و برای آنها هیات اجرایی انتخاب کنیم تا به شکل فعال در فضای سیاسی شهرستان‌ها حضور داشته باشیم.

وی همچنین خاطرنشان کرد که حزب اسلامی کار به صورت فعال در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور فعال خواهد داشت.

نیشابوری در ادامه به بیان چگونگی ارتباط دفاتر شهرستان‌ها با دفتر مرکزی حزب اسلامی کار پرداخت و گفت: از طریق این ارتباط‌های مداوم و فعال است که می‌توانیم به تحقق اقتصاد مقاومتی و زیرشاخه‌هایش همچون حمایت از تولید کالاهای داخلی و موضوعاتی همچون دموکراسی، فرهنگ و آزادی بپردازیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا