اخبار
کد خبر : 5804 ۱۳۹۷/۰۱/۱۶   

فرمانداران برای رفع مشکلات مردم اهتمام ویژه داشته باشند/ پکیج سرمایه گذاری شهرستان ها تهیه می شود

 

  دیدار نوروزی استاندار آذربایجان غربی به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با فرمانداران استان برگزار شد.

به گزارش نای قلم، محمد مهدی شهریاری در این دیدار که صبح امروز در محل استانداری ترتیب یافت، گفت: امیدواریم در سال جدید با همت، تدبیر و برنامه ریزی هر چه بهتر مدیران و فرمانداران در جهت رفع مشکلات، افزایش رضایتمندی و تقویت ارتباط با مردم گام های اساسی تری در استان برداشته شود.

وی به شعار سال 97 نیز اشاره کرد و از فرمانداران و مدیران خواست در جهت تحقق شعار سال اهتمام ویژه داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه ضمن استماع مسائل و مشکلات شهرستان ها اظهار کرد: علی رغم همه محدودیت هایی که به لحاظ اعتباری وجود دارد، تلاش خواهیم کرد با تکیه بر وحدت، همدلی و مدیریت منسجم بسیاری از مسائل و مشکلات استان را حل کنیم.

لزوم تقویت جایگاه فرمانداران در شهرستان ها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این نشست بر لزوم تقویت جایگاه فرمانداران در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: فرمانداران نماینده عالی دولت در شهرستان هستند و هرگونه اختیاری که استاندار در استان دارد فرمانداران نیز در حوزه ماموریتی خود از همان اختیارات برخوردار هستند.

رادفر افزود: فرمانداران بعنوان نمایندگان عالی دولت وظیفه دارند سیاست های کلی نظام و سیاست های دولت در شهرستان ها را به نحو احسن اجرا کنند و برای رفع مسائل و مشکلات شهرستان ها نیز از مدیران کل مرتبط برای حضور در شهرستان دعوت کنند.

پکیج سرمایه گذاری شهرستان ها تهیه می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار هم در این جلسه ضمن استماع مسائل و مشکلات شهرستان های استان گفت: در سال جدید از تمام ظرفیت های قانون بودجه در جهت تجهیز و تامین امکانات مورد نیاز فرمانداری ها استفاده خواهیم کرد.

حسینی همچنین از راه اندازی سامانه دادور در آینده نزدیک در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: سامانه دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار (دادور) در دستگاه‌های اجرایی استان تا 20 روز آینده در استان راه اندازی می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: موضوع پنجره واحد سرمایه گذاری نیز تا سه ماه آینده بصورت کامل در استان اجرایی می شود.

معاون استاندار همچنین از تهیه پکیج سرمایه گذاری شهرستان ها خبر داد و گفت: با مشارکت فرمانداران، اطلاعات اقتصادی و سرمایه گذاری شهرستان ها اخذ و پکیجی بعنوان پکیج سرمایه گذاری برای هر شهرستان آماده خواهد شد.

اجرای ساختار جدید فرمانداری ها

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری نیز در این نشست از تلاش ها و زحمات فرمانداران استان در حوزه های مختلف در سال 96 قدردانی کرد و گفت: فرمانداران استان در سال گذشته عملکرد خوبی را در بخش ها و حوزه های مختلف بویژه در بحث برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی داشتند.

وی همچنین به ابلاغیه وزارت کشور در خصوص ساختار جدید فرمانداری ها اشاره کرد و گفت: در ساختار جدید، فرمانداران فرمانداری های ویژه استان سه معاون و سایر فرمانداران نیز دو معاون خواهند داشت.

گفتنی است در این جلسه، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی که برای دیدار با استاندار آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده بود نیز دقایقی در جمع فرمانداران استان حاضر شد و نقطه نظرات خود را راجع به مدیریت هر چه بهتر امور و توسعه و پیشرفت کشور مطرح کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا