اخبار
کد خبر : 5800 ۱۳۹۷/۰۱/۱۵   

اجرای طرح تنظیم بازار با کمترین تخلفات در آذربایجان غربی

 

مدیرکل تعاون روستایی آذربایجان‌غربی گفت: بررسی های به عمل آمده توسط بازرسان و ناظرین سازمان صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد که امسال مردم از کیفیت و قیمت محصولات عرضه شده رضایت داشتند و شاهد توزیعی سالم، با کمترین تخلفات بودیم.

به گزارش نای قلم، شهریار حیدری در گفتگویی اظهار داشت: در این زمینه هیچ گونه مورد تعزیراتی گزارش نشده است .

وی با اشاره به اهمیت تولید داخلی محصولات کشاورزی و حمایت از آن اظهار کرد: در سالی که مزین به شعار محوری حمایت از کالای ایرانی است، تمامی میوه های توزیعی طرح تنظیم بازار در سطح کشور و استان از تولیدات داخلی بوده است .

حیدری افزود: توزیع میوه شب عید طرح تنظیم بازار استان در 460 مرکز عرضه از 22 اسفند ماه 96 در سطح استان آغاز شده بود و تا 15 فروردین‌ ماه سال جاری ادامه داشت که بیشترین میزان توزیع در این بازه زمانی در حدود 600 تن پرتقال و 250 تن سیب درختی در مراکز عرضه شهرستان ارومیه اعلام شده است.

وی تصریح کرد: امسال با برنامه ریزی مناسب اجرای طرح تنظیم بازار میوه شب عید در استان و توزیع یک هزار و 760 تن پرتقال به قیمت یک هزار و 500 تومان و سیب درختی 800 تن به قیمت یک هزار و 800 تومان در مراکز عرضه از هر گونه افزایش قیمت میوه به ویژه دو میوه پرمصرف سیب و پرتقال جلوگیری شد و حتی در برخی از موارد نیز پائین تر از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای مصرف کنندگان در استان عرضه شد.

حیدری ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در پایان سال 96 در جهت تأمین و ذخیره سازی میوه مورد نیاز شب عید استان، توزیع به موقع را مهمترین عامل ثبات قیمت ها و آرامش بازار استان عنوان کرد.

وی با اشاره به استقبال و همراهی خوب مردم از توزیع میوه طرح تنظیم بازار بیان کرد: با توجه به افزایش تقاضا و مصرف مردم در روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی، ایجاد تعادل و تنظیم در بازار مصرف میوه در زمان اوج مصرف و تقاضا از اهداف ستاد تنظیم بازار استان است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا