اخبار
کد خبر : 579 ۱۳۹۴/۰۶/۱۷   

آذربایجان غربی از امنیت قابل قبولی برخوردار است

* اصلی ترین وظیفه مجریان انتخابات، عمل به مر قانون است

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی در شرایط حاضر از امنیت قابل قبولی برخوردار است.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر در نشست مسئولان دفاتر سیاسی و انتخابات فرمانداری های استان اظهار کرد: استان را امنیتی نمی دانیم ولی استان را امن می دانیم چرا که امن نشان دادن استان باعث جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری در استان می شود و در حال حاضر این امنیت در استان حاکم است.

وی افزود: برگزاری چنین جلساتی را در ایجاد و تقویت همزبانی و همدلی برای ایفای ماموریت های دفاتر سیاسی و انتخابات عنوان کرد و گفت: روسا و کارشناسان دفاتر سیاسی و انتخابات نقش های کلیدی و مهم در زمان برگزاری انتخابات دارند و ما به عنوان کارگزاران نظام موظف هستیم طبق چارچوب های نظام و بر اساس سیاست ها و راهبردهای دولت حرکت و برنامه ریزی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی به پرونده هسته ای کشورمان اشاره کرد و افزود: امروز با وجود برخی نگاه های منتقد، اکثر کشورها و دولت ها به حق هسته ای کشورمان معتقد و معترف هستند.

رادفر ادامه داد: همه کشورها به دنبال منافع ملی خود هستند و ما نیز در این مذاکرات به دنبال منافع خود بودیم و توانستیم به حداکثر منافع خود دست پیدا کنیم و الان دنیا به این نتیجه رسیده که تحریم ها اثرگذار نبوده و اذعان می کنند که چاره ای جز توافق نداشتند و اینها توفیقاتی است که با درایت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و اهتمام دولت حاصل شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه به دو انتخابات پیش رو اشاره و اظهار داشت: ما به عنوان کارگزاران دولت وظیفه داریم بر اساس مر قانون عمل کنیم چرا که عمل به قانون موجب ایجاد اطمینان در بین مردم می شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بر رصد و گزارش به موقع مسائل و اتفاقات سیاسی و امنیتی در منطقه به خصوص در فضای مجازی تاکید و ادامه داد: بحث انتخابات امروز پررنگ تر است و ما باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشیم و روسای دفاتر سیاسی و انتخابات فرمانداری ها نیز باید ضمن ارسال گزارش های به موقع، بی طرفانه آینده انتخابات را تحلیل کنند.

رادفر با بیان اینکه سیستم جامع انتخابات باید جدی گرفته شود، گفت: کارشناسان و روسای دفاتر سیاسی و انتخابات باید نسبت به مستندسازی فعالیت های انتخاباتی و مرور قانون انتخابات، برقراری ارتباط مستمر با مسئولان امنیتی و انتظامی منطقه، شناسایی و تشویق تشکل های صنفی و سیاسی برای اخذ مجوز فعالیت و برپایی نشست با اعضای تشکل ها عنایت ویژه ای داشته باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا