Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 578 ۱۳۹۴/۰۶/۱۶   

شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید تشکیل می شود

* مجلس محلی برای نمایان ساختن خرد جمعی جامعه  است

قائم مقام ستاد دکتر روحانی در انتخابات سال ۹۲ گفت: نخستین جلسه شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید استان به زودی برگزار می شود.

 حجت الاسلام والمسلمین جعفر فخر آذر در گفت و گوی اختصاصی با اشاره به نزدیک تر شدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حامیان دولت تدبیر و امید قطعا با هماهنگی کامل و با تمام توان در این انتخابات شرکت می کنند.

قائم مقام ستاد دکتر روحانی در انتخابات سال ۹۲ اعلام کرد: اولین جلسه شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید به زودی برگزار می شود و با تشکیل کارگروه های منسجم و شبکه های شهرستان های استان با برنامه ریزی دقیق به استقبال انتخابات اسفند ماه خواهیم رفت.

فخرآذر، اعتقاد عملی به سیاست های دولت و حمایت قلبی از آنها را از اولین اصل در انتخاب افراد برشمرد و افزود: قطعا افراد با پیشینه های مشکوک که در هر زمان همرنگ دولت مستقر شده و قصد حضور در جمع حامیان دولت با اهداف مشخص دارند در این شورا جایی نداشته و این شورا محلی برای حضور نیروهای صدیق و دلسوز مردم خواهد بود.

وی توضیح داد: با تشکیل اولین جلسه شورای هماهنگی حامیان دولت تدبیر و امید در ارومیه، زمینه تشکیل این شورا در شهرستان های استان فراهم آمده و هماهنگی های لازم در زمینه انتخابات پیش رو از طریق این شورا عملیاتی خواهد شد.

فخرآذر مجلس را محلی برای نمایان ساختن خرد جمعی جامعه دانسته و گفت: باید بکوشیم تا با انتخاب و معرفی افراد موجه و دلسوز مردم با شرایط پیش گفته، مجلسی شایسته ایران و ایرانیان داشته باشیم، مجلسی که پیگیر مطالبات مردمی، ناظر بر اعمال دولت و دولتمردان و معتقد به سیاست تدبیر و امید باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا