اخبار
کد خبر : 5769 ۱۳۹۷/۰۱/۰۷   

کشف سرقت در آذربایجان غربی 15 درصد افزایش یافت

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: کشف سرقت در مدت اجرای طرح نوروزی امسال در استان 15 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سامان غنی زاده در گفتگویی افزود: در مدت اجرای طرح نوروزی مقابله با جرائم، هشت شبکه سرقت شناسایی و متلاشی شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت 27 نفر سارق حرفه ای و سابقه دار بومی و غیر بومی که در این استان اقدام به سرقت می کردند، دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: از این شبکه ها و سارقان، اموال سرقت شده ای شامل خودرو، وسایل منزل، احشام و طلا کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: از زمان تشکیل قرارگاه سرقت در سه سال گذشته شاهد کاهش 37 درصدی سرقت در استان بوده ایم که یک رکورد در کشور به شمار می رود.

سرهنگ غنی زاده افزود: پلیس آگاهی با همکاری دستگاه های دیگر با استفاده از تجارب گذشته و برنامه ریزی های خوب در ایام تعطیلات نوروزی بستر وقوع سرقت را از مجرمان گرفته و این امر موجب کاهش وقوع سرقت در استان شده است.

وی به مردم توصیه کرد که پیش از سفر نوروزی هشدارهای پلیسی را جدی گرفته و با انجام کامل موارد ایمنی، فرصت سرقت را از سودجویان بگیرند.

طرح نوروزی پلیس از اوایل هفته گذشته آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

انتهای پیام /


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا