اخبار
کد خبر : 5764 ۱۳۹۷/۰۱/۰۵   

وضعیت ارائه خدمات دارویی در ایام تعطیلات مطلوب است

 

معاون غذا و داروی ارومیه گفت: وضعیت ارائه خدمات دارویی در ایام تعطیلات نوروزی در ارومیه مطلوب است.

به گزارش نای قلم، جلال غفارزاده در حاشیه بازدید سرزده از مراکز درمانی و داروخانه‌های سطح شهر ارومیه اظهار داشت: خوشبختانه تمامی همکاران به نکات توصیه شده به نحو احسنت توجه و دقت دارند و وضعیت ارائه خدمات دارویی مطلوب است.

در طی این بازدید تیم بازرسی متشکل از معاون غذا و دارو، مدیر نظارت بر امور دارو، مدیر تجهیزات پزشکی دانشکاه و هیات همراه از مراکز آموزشی و درمانی، داروخانه ها ، انبارهای دارویی، بخش های بستری، NICU ، دیالیز و.... بازدید و چگونگی ارائه خدمات دارویی، حضور مسئول فنی، قیمت گذاری نسخ، شرایط نگهداری داروها، وضعیت ملزومات مصرفی پزشکی، نحوه کارکرد و نگهداشت تجهیزات پزشکی و تکریم ارباب رجوع و... مورد بررسی قرار دادند.

در تعطیلات نوروزی امسال 48 داروخانه در ایام تعطیلات نوروز فعال می باشد، که از این تعداد 19 داروخانه شبانه روزی و 29 داروخانه روزانه  و نیز 26 شرکت توزیع دارو در ارومیه آماده خدمات‌رسانی به هموطنان است.

معاون غذا و داروی استان آذربایجان غربی در پایان خاطر نشان کرد: هم وطنان عزیز در صورت نیاز به راهنمایی و مشاهده هر گونه تخلف می توانند جهت گزارش گیری، ارائه راهنمایی و پاسخ به شکایات مردمی در حوزه غذا و دارو  با سامانه مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم 190 به صورت 24 ساعته و نیز شماره ثابت 4- 32772023 در ساعات ادارای همه ایام نوروز تا 14 فروردین ماه سال 1397  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا